הנוכל מזיק לישראל

הנוכל מזיק לישראל

כנראה שבקרוב תתקיים שיחה קצת נוקבת, מביכה וקשה בין הנשיא הדמוקרטי והציוני של אמריקה לבין הפושע המקומי, זה העבריין הסידרתי שמסובך עד צוואר בשלל כיתבי אשמה ובאחריות לאסון נורא.

ציטוט:

נשיא ארצות הברית ג’ו ביידן צולם הלילה בשולינאום מצב האומה בקונגרס האמריקני כשהוא מספר לבני שיחו שאמר לראש הממשלה בנימין נתניהו כי הם יקיימו בקרוב שיחת תוכחה. “אמרתי לו ביבי, ואל תחזור על זה, אבל אתה ואני הולכים לעשות פגישת ‘בוא לישו'”, אמר ביידן בשיחה בינו ובין בכירים אחרים, בהם שר החוץ אנטוני בלינקן.

משמעות הביטוי “שיחת בוא לישו” היא פגישה גורלית שבה נאמרים דברי אמת קשים. בשלב מסוים הבין הנשיא שהוא מוקלט והביע שביעות רצון מכך: “זה טוב”.

הבוקר במהלך נאומו השנתי אמר ביידן כי יוקם מזח “זמני” בחופי עזה לקליטת סיוע הומניטרי, וכי ארצות הברית לא תנוח – “עד החזרת כל החטופים” למשפחותיהם. הנשיא שיתמודד בנובמבר על כהונה שנייה לא חסך ביקורת מישראל: “יותר מ-30 אלף פלסטינים נהרגו, רובם לא היו אנשי חמאס”.

“אנו עובדים ללא לאות להפסקת אש מיידית למשך שישה שבועות לפחות. זה יחזיר את החטופים, ויקל את המשבר ההומניטרי שיבנה עתיד טוב יותר. ישראל חייבת לעשות את חלקה ולהכניס יותר סיוע לעזה, למנהיגות ישראל אני אומר: סיוע הומניטרי אינו עניין למיקוח”.

עד כאן ציטוט.

בעברית קלה, עד היום העולם שמע יותר מפעם יחידה שנשיא אמריקה מבקש מהכנופייה שלעת עתה עדיין שולטת בישראל שתתחשב בחוק הבינלאומי ותאפשר הכנסת סיוע הומניטרי לפליטים ברצועת עזה כדי למנוע סבל.

למרבה הצער, הנאשם בפלילים מינה פושע גזעני, מרדני, סרבני ולוחמני לפקד על המשטרה, ומשאיות הסיוע נתקלו בחסימה. הבעייה חזרה על עצמה בהתמדה, ובהעדר פתרון הצבא נאלץ לשלוח לוחמים כדי לוודא שהצירים פתוחים. על אף העזרה, משאיות הסיוע לא הגיעו כסידרן וכמובטח, והמצב הפך מאיום לנורא.

ראש הכנופייה לא פעל כדי לפתור את הבעייה, ועכשיו העולם המזועזע התחיל לשלוח סיוע הומניטארי לעזה, שכן הרעבת עם זו בעייה, שלא לומר פשע מלחמה.

מראות של המוני אזרחים עקורים אומללים, רזים, רעבים ונואשים גרמו לעולם המופתע להבין שאת ישראל מנהלים פושעים רשעים. כל שונאי היהודים יטענו, ואולי בבצדק, שבגלל ישראל יש ברצועה יותר ממיליון קורבנות מסכנים ומורעבים.

יתכן שלא כל הישראליות והישראלים ביצעו פשעים בינלאומיים, אבל כולם בעולם יאמרו שאנו אשמים בגרימת סבל כביר לבלתי מעורבים.

יתכן שהפתרון היחיד למצב המחריד והמפחיד זה לזמן לערכאה את הפושע הסידרתי ללא השהייה כדי לדון בעוד תיק פלילי. סך הכל, רצח עם זה כשל רציני שעימו נזק ביטחוני, מדיני, כלכלי ולאומי.

אם לא נשכיל להוקיע בציבורי מעשה נוראי ולהעניש את כל מי שאחראי, העולם יחשוב שיהודים גורמים בזדון ובמודע לאחרים את מה שלהם לא היה נעים.

במציאות, שנאה והסתה אינה חלק מדרכה של תורה, אבל הדבר כנראה לא ברור לחברי הכנופייה. בגלל הכשל הזה, העבריינים המסוכנים הפכו את כל הישראליות והישראלים לפושעים בינלאומיים.

האמת היא שרק ביריונים, פושעים ורשעים פועלים ללא התחשבות באחרים, אבל למרבה הצער מעלליהם הרעים פוגעים ברבים, במיוחד אם הם לא נעצרים.

הערה אחרונה: את התמונה המזוייפת שלחה למערכת כתבתנו בינה, שהיא בעצם מכונה ולכן קשה להאמין לה. במציאות הפושע עוד לא הגיע לבית הדין הבינלאומי, וכשזה יקרה התמונה תהייה בצבע.

קישור למאמר בכאן. קישור למאמר בשם- הצנחת סיוע חושפת פשע מלחמה. קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- הפושע מסבך אותנו בפשע מלחמה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

One thought on “הנוכל מזיק לישראל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן