מערכות הגנה מנטרלות סכנה

מערכות הגנה מנטרלות סכנה

מעיל רוח וחץ דורבן הן דוגמאות למה שנקרא- הגנה אקטיבית. המערכות המדהימות הללו פותחו על ידי התעשייה הצבאית של הדמוקרטיה העברית, וזאת בגלל שבכל דור ודור יש לנו צורך להגן על חיינו מפני הקמים לכלותנו ואין ברירה אלא להתגבר על סכנה רצינית.

המטרה של המערכות הישראליות המופלאות היא להגן על כלים מתמרנים מפני דברים מסוכנים שעפים, והן עובדות באופן די מדהים. העולם כולו מביט בנו בקינאה מלאת השתאות ומנסה לרכוש את האמצעים היעילים בהמון מזומנים.

מאוד יתכן שמערכות ההגנה האווירית, שיטות ההגנה האקטיבית הקיימות וגם יכולת התקפית די הרסנית הן בעצם הסיבה לעובדה שאנו עדיין קיימים כמדינה עצמאית.

סך הכל, ההיסטוריה העגומה מראה שרוב הזמן הרבה מאוד שונאים זממו לכלותנו ופעלו להשמידנו, ולכן עד היום יש חובה שנשמור על שלומנו וקיומנו בעצמנו.

ציטוט:

מטחים למירון: שוגרו 35 רקטות.

עד כאן ציטוט.

חבל שמערכות הגנה קיימות שמיירטות בהצלחה רבה טילים נגד טנקים עדיין לא מוצבות ליד מוצבים, בסיסים ומתקנים שזקוקים להתגונן מפני התקפות של רשעים ומחבלים.

בעיברית קלה, האמצעים לנטרל טילים שלא עפים גבוה בשמיים למרחקים גדולים או שטים ליד הכוכבים כבר קיימים, רק צריך להציב אותם לא רק על טנקים ונגמ”שים מתמרנים אלא גם סביב כל המתקנים הרגישים, וזאת כדי לחוש קצת יותר מוגנים ורגועים.

מי שאחראי למחדלים נוראיים יתקן את הכשלים הכואבים?

חלילה, אולי יתגלה לאומה ההמומה שההחלטה לא למגן אתרים רגישים באמצעים קיימים ויעילים בעצם נועדה לספק סיבה והצדקה לתקיפות שלנו אצל הלבנונים? מעניין למי יכולה להיות סיבה סמוייה לגרום להחמרה ביטחונית שתדחה הדחה והרשעה?

קישור למאמר בידיעות. קישור לויקיפדיה: הגנה אקטיבית. קישור למאמר בשם- נשיא ציוני, פושע סידרתי ונזק לאומי.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן