אלימות וכזבנות יובילו לעימות

אלימות וכזבנות יובילו לעימות

גם כאשר כזבן סידרתי מבטיח שהשקט ישמר והכל יהייה בסדר הוא משקר. למעשה, עדיף לו לצרכים פוליטיים לראות את הכל מתלקח ובוער, ואז הוא יוכל להאשים מישהו אחר.

המורשעת הלקוייה פעם צרחה שניסיון להציק לבעלה הפושע יגרום לשריפה במדינה, ויורש היצר הפרוע ששוב ושוב הורשע בערכאה כבר נמלט לגולה לחיי פינוק ורווחה עם אבטחה במימון המדינה או חברים נדיבים של אבא.

ציטוט:

שוטרים מנעו ממאות צעירים פלסטינים להיכנס לאל-אקצא והכו מתפללים באלות.

הגבלת הכניסה של מתפללים בתפילה הראשונה של חודש רמדאן נעשתה בניגוד להבטחות ראש הממשלה בנימין נתניהו כי לא יהיו הגבלות על חופש הפולחן.

ציטוט:

הצעד החריג של נתניהו: יחליט בזמן אמת על פריצה להר הבית.

אין אמון במשטרה ובשר: רה”מ נטל את סמכות המשטרה להחליט בעצמה על פריצה למסגד בהר הבית.
עד כאן ציטוט, ואם הוא מרמז על הבאות הרי שעד מהירה יעלה כאן עשן והוא לא יהייה לבן אלא רעיל ומסוכן.

עד כאן ציטוט.

אם ראש הכנופייה נטל לעצמו את הסמכות לשלוט באירועי החג, יש סבירות שהאחריות לאירוע האלים, המיותר, המקומם, הנפיץ והסותר את המובטח תיפול עליו, וזה יסייע לקדם מהפך שבו הוא יודח.

הבערת מלחמת דת לא תעצור את המשפט. מהומה יזומה אולי תסייע לפושע ללבות שנאה אבל היא מאוד תזיק למדינה, ולכן יש צורך למנוע כזו החמרה. חלילה העיניינים יצאו משליטה תבוא לנו סכנה גדולה, אבל לפחות יהייה לגמרי ברור לעולם ולרעייה הנחמדה מי אחראי ישירות לבעייה.

העבריין הסידרתי יתקשה להאשים את הפושע המורשע שהוא עצמו מינה לפקד על המשטרה, שכן הוא נטל סמכות על האירוע, ולכן גם תקיפת מתפללים כנראה תהייה אחריותו הישירה.

הערה אחרונה: את התמונה המזוייפת שלחה למערכת כתבתנו בינה, שהיא בעצם מכונה שאינה אמינה. במציאות הפושע הנהנתן, החמדן והמסוכן משתדל לא להצטלם כשהוא מעלה עשן.

קישור למאמר בהארץ. קישור למאמר בכאן. קישור למאמר בשם- הבערת מלחמת דת תדחה את המשפט? קישור למאמר בשם- הנוכל מחבל במצבה של ישראל.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן