עבריינות זו טעות

עבריינות זו טעות

הנאשם הפלילי שהוא פושע סידרתי אחראי לנזק לאומי מאוד משמעותי.

במשמרת שלו התחולל אסון נוראי והוא הסתבך עד צוואר באופן משפטי. בנוסף, גם נמצא שבאשמתו נרמסו עשרות יהודים בהילולה צפופה מידי, שאושרה בלי התחשבות בסכנה לצורך פוליטי ואנוכי.

חוץ מזה, כאילו שעד כה זה לא מספיק מזעזע, יש חשד די מבוסס שהכזבן הנכלולי קיבל עמלה אישית כבירה מעיסקה ביטחונית חשודה ופסולה בלי שמשרד הביטחון ידע, אבל העיניין עדיין נמצא בחקירה.

ציטוט:

במשבר הזה, נתניהו מתעקש לעשות את כל הטעויות האפשריות.
ישראל נכנסת לאחד המשברים החמורים עם ארה”ב, מאז קום המדינה. והבעיה היא שזו רק ההתחלה. מי צודק? זו שאלה חשובה. אבל בנסיבות שנוצרו, לא הכי חשובה. כי ישראל עלולה לאבד, לא ביום אחד, אלא בתהליך שעדיין לא הגיע לשיאו, את תמיכת המעצמה החשובה בעולם – שהיא גם בעלת הברית החשובה ביותר שלה.

עד כאן ציטוט.

מתי יודח העבריין המסוכן? זה יקח עוד הרבה זמן? סך הכל, עדיין עולה כאן עשן, ובמקום להפסיק את המלחמה הפושע נוהג באופן סרבני, מרדני, הרסני וכוחני, וזה מאוד מסוכן.

למה המליאה ומערכת החוק במדינה לא עוצרות את מחולל הבעייה שבגד בשבועת האמונים שניתנה, שהרי המחדלים שלו גורמים סבל, נזק וסכנה משמעותית לאומה כולה. זה בגלל איומים וסחיטה או אהדה לפשע?

הפשע האחרון שנעשה על ידי הכנופייה הוא הפעלת אלימות משטרתית כנגד מתפללים שבאו למסגד בבירה.

הנאשם הכזבני התחייב בציבורי וגם בפני הנשיא האמריקאי לכבד את חופש הפולחן, שזה החוק כאן, ולפעול כדי למנוע התלקחות שעלולה להוביל למחלמת דת שתגרום למצב מסוכן.

בפועל, נראה שהכזבן הסידרתי לא מנע אירוע תוקפני, וזה מראה שהצהרתו של עבריין מסוכן לא שווה הרבה ובקלות רבה יכולה לפתע לעלות בעשן. המונח- “אין עם מי לדבר” אולי מספק הסבר.

העימות עם ארצות הברית והפרת חוקי מלחמה כאשר מורעבת אוכלוסייה אזרחית, הסירוב להפסיק את הלחימה, וניסיונות הזדוניים להבעיר מלחמת דת נפיצה ונוראה, מעידים על גישה שגוייה, מסוכנת, אנוכית, פסולה קיצונית כוחנית ומוטעה, וזה מאוד מזיק למדינה שכבר מספיק סבלה.

מה שאולי טוב בסיפור מלא העוגמה הזה הוא שהעולם כולו מביט לכאן ומבין מה קורה: הפושע סידרתי שלנו פועל באופן אנוכי, כוחני, רודני, גזעני ולא חוקי. למעשה זה מצויין, שכן הדבר יתן תוכן לאישומים כנגדו בבית דין בינלאומי.

במבחן התוצאה, אפשר לחשוב שמטרות המלחמה של הפושע שבראש הכנופייה היו למוטט את החטופים, להשיב את החמאס, לריב עם אמריקה ולהסתבך בפשעים בינלאומיים.

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- נשיא ציוני, פושע סידרתי ונזק לאומי. קישור למאמר בשם- הנוכל מזיק לישראל. קישור למאמר בשם- הצנחת סיוע חושפת פשע מלחמה. קישור למאמר בשם- הפושע מסבך אותנו בפשע מלחמה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן