מנהיגה שכשלה ופושעת שהורשעה

מנהיגה שכשלה ופושעת שהורשעה

עמיר הוא ציוני חברתי, אנושי, אחראי, שיוויוני ודמוקרטי. בזכותו נסראללה מבלה בבונקר כבר הרבה שנים ומצבנו הביטחוני שופר לאין ערוך בגלל היכולת ליירט צינורות מעופפים.

למרבה הצער, פרט לשר הביטחון לשעבר נראה ששאר מנהיגי מפלגת העבודה האחרונים פעלו ככל יכולתם ויכולתן לפרק את הקבוצה מבפנים.

זה קרה בעזרת החדרת בעלי תפקידים זרים, בחירה בקפיטליסטים חמדניים שלא ממש מייצגים אנשים עובדים, פיטורים מביכים, זדוניים ושגויים לאור זרקורים, סרבנות רודנית לקיים הליכים דמוקרטיים ולשתף פעולה עם בעלי תפקידים, ולאחרונה גם הסתבכות בביזיון החלטת שופטים.

הנהגת המפלגה לא הצליחה לעורר אהדה ולגבש תמיכה, ולמעשה לא נראה שאפילו היה מאמץ להגיע למטרה. היו המון קריאות אזהרה במשך תקופה ארוכה, ומכולן ראשת המפלגה התעלמה.

אולי כדי להראות למדינה בגאווה שהמפלגה הציונית בכיסה, הרוסה ולא חשובה היום פורסם כי המורשעת הלקוייה נעתרה לבקשת פגישה מהמנהיגה שכשלה, לכאורה כדי שברוב חסדה האחרנה תציע עזרה לאומה אבל בעצם תבקש סידור עבודה לעצמה.

במילים אחרות, מנהיגת מפלגה שכבר מזמן לא זוכה לאימון במדינה ניגשה להתחנן למורשעת הלקוייה שתיקח אותה ותשתמש בשירותיה. אולי עכשיו גם יותר ברור לפרהסיה מי מנהלת את בעלה הפושע ומחליטה על מינויים בשירות מדינה.

במציאות, העובדה שמנהיגה כושלת שנמצאת בדרכה הבייתה אחרי שאיבדה לחלוטין את אימון קבוצתה מתחננת לפגוש את רעייתו של פושע מעידה על מוכנות לשיתוף פעולה, וזה כנראה חושף את עומק החדירה לקבוצה יריבה שעד עתה הייתה באפילה.

ציטוט:

הפגישה החריגה והדיל הפוליטי: על מה דנו שרה נתניהו ומרב מיכאלי?
במערכת הפוליטית תהו לפשר הפגישה בארבע עיניים בין אשת ראש הממשלה ליו”ר העבודה. גורמים שנחשפו לתוכן השיחה טוענים כי מיכאלי הציעה עצמה לתפקיד “נציגת” המדינה מול המפלגה הדמוקרטית בארה”ב בנושא החטופים. בין הצדדים קיימת מחלוקת בגרסאות: האם מיכאלי הבטיחה רשת ביטחון לממשלה?

עד כאן ציטוט.

יתכן שהרס מפלגה יריבה לאחר הסתה שגרמה לרצח מי שעמד בראשה היה יעד חשוב בעבור המורשעת הלקוייה ובעלה הפושע.

אפשר אולי לברך את בני הזוג המלכותי, שכן מפלגת העבודה כבר אינה מרכיב משמעותי במארג הפוליטי הישראלי.

רק בעייה קטנה יש עם המזימה הנלוזה. אולי אפשר לרצוח את משחרר הבירה, להסית לבגידה בחזון לציון ובדרכה של תורה בעזרת טיפוח חרדה ושנאה, אבל אי אפשר להרוג רעיון.

הציונות לא מתה, אבל כנראה עברה דירה. אולי מנהיגתה הכושלת של המפלגה שהקימה את המדינה חושפת עם מי היא נפגשת למען סידור עבודה, אבל היא לא באמת ממש חשובה. חוץ מזה, טוב שנשיא אמריקה הוא דמוקרט ציוני וחבל שהמנהיג המקומי הוא נאשם פלילי ורודן כוחני שאחראי לאסון נוראי.

במציאות, אנשים הגונים, אחראיים, ישרים וממלכתיים מהווים חלופה נפלאה לכנופייה העבריינית ולפושע שעומד בראשה. כאמור, לעומת חמדנות, כוחנות, השתמטות, סחטנות וסרבנות יש במדינה גם הרבה שדרכם היא ציונות, אחריות וממלכתיות.

במילים אחרות, אולי נעשה מאמץ מתמיד לחסל מפלגה יריבה שכרגע לא עוברת את אחוז החסימה, אבל חזון האומה חי וקיים, והוא גם זוכה לתמיכה רחבה.

לעם נמאס מהנאשם, מחמדנותם של משתמטים סחטניים שלא תורמים אלא רק לוקחים, מקיצונים מרושעים וגזעניים שאחראיים להרעבת עם ולאובדן תמיכתו של העולם.

יתכן שתרומתה היחידה של מנהיגת מפלג.ת העבודה לאומה יהייה חשיפת ריקמת תחרה שחורה יפה בטלוויזיה באופן קצת מפתיע. ההיסטוריה כנראה גם תזכיר העדר מוכנות לשיתוף פעולה דמוקרטי עם מוסדות המפלגה, וסרבנות לחבירה שהובילה להנצחת שילטונה של כנופייה עבריינית שמהווה סכנה למדינה, דרכה וחזונה.

אולי היום קצת יותר מובן לאומה למי הלכה ראשת מפלגת העבודה שבקרוב תודח ממישרתה להציע את עצמה, ולא בטוח שזה ירשם לזכותה. סביר שההנהגה אחראית שציונות היא דרכה תחליף את ראשת המפלגה. לעת עתה, היא בעיקר חושפת את טיבה, וזה מעורר קצת בושה.

כנראה שרשמית ידווח שהיה רצון עז לסייע למדינה, אבל די ברור שהייתה בקשה לסידור עבודה ורצון בשיתוף פעולה.

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- התיקווה שפעם תבוא תשובה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן