קיצה של הסחיטה הכשרה

קיצה של הסחיטה הכשרה

קצינים קרביים אמיצים ונועזים יכולים להיות גם אנשים מנומסים, תרבותיים, סובלניים, מתונים ואנושיים.

ללא קשר לחביבותם והגינותם האישית של אנשים שהחליפו מדים בעניבות וג’קטים יפים, לוחמים מיומנים יודעים שלעיתים אין ברירה וצריך להיות קשוחים, נחרצים ויעילים כנגד מעשים מזיקים, עברייניים ומסוכנים.

ציטוט:

גנץ תוקף: אין יותר קומבינות, אתמוך רק בפתרון נכון, לדורות. שכולם ישרתו, וכולם יתרמו.
“פתרון לגיוס, לא פטור לגיוס”: זו הדרישה של יו”ר המחנה הממלכתי שמאיים לפרוש מהממשלה אם המתווה שנחשף ב-ynet יאושר סופית, ומתנגד גם למתווה המתוקן. הוא תיאר את ההצעה כ”קומבינה פוליטית למשבר של כאן ועכשיו”, הזהיר ש”תפורר את יסודות הבית” – ודרש: “פתרון שלם, לכל חלקי החברה”

עד כאן ציטוט.

מי שבטעות חשב שסבלנות, אורך רוח ונאמנות לציונות ימנעו מבני הסבלני להציב גבולות כנראה לא ממש מבין איך פועלים משרתי ציבור ישרים, כאלה שאינם עבריינים סידרתיים שבעיקר מעוניינים בתארים ושליטה באחרים בעודם מסובכים עד צוואר בפלילים.

בעברית קלה, בני הסכים לאכול כל מיני דברים מרירים מנאשם בפלילים למען שלומה וביטחונה של מדינת היהודים, אבל כשצריך הוא לא מפחד ללחוץ על המעצורים כדי למנוע נזקים. מה אפשר לומר? מי שטעה וסבר שבני יסכים לכל דבר רק כדי להשאר שר עם תואר מפואר שוב שגה, ממש כבעבר.

בעזרת השם, בקרוב נתבשר שזמנה של הממשלה הרעה, המזיקה והרעועה יסתיים. הגיע הזמן שהכנופייה תענש ותשלם על כל הנזקים הנוראיים שהיא גרמה לעם שלם.

עיקר הרעיון בדמוקרטיה הוא שיוויון. למרבה הצער,הסחטנים המשתמטים שמתחזים ליהודים בעיקר מעוניינים בממון, והם לא מתחשבים בחוק שבציון.

הסתירה בין הגישות תוביל אותנו למאבק עקרוני ומרגש שכנראה יעלה קצת שאון, שכן אחרי המון דחייות צריך לתת תשובה לבית המשפט העליון. קשה לקחת מיונקים רעבתניים את המוצצים, ודי מסובך לנתק סחטנים חמדניים ממזומנים.

למבולבלים אולי כדאי להסביר את הסיבה לבעייה, כדי שהדברים יהיו ברורים:

המשתמטים משירות בעבור מדינת יהודים מקבלים המון תקציבים נדיבים על חשבון ציבור העובדים, אפילו שהם לא תורמים אלא לוקחים. מי שמשחד אותם בכספים ציבוריים הוא נואף סידרתי ופושע המסבך עד צוואר בפלילים, והוא עושה זאת כדי לקנות לעצמו תמיכה שתחלץ אותו מהרשעה וישיבה מאחורי סורגים.

בתורה כתוב- ששת ימים תעבוד, אבל הם מעדיפים לשבת ללמוד. בכתובים מוזכרים שלושה רגלים, ובאחד מהם אנו צריכים לגדל ביכורים משבעת המינים ולהביאם לירושלים. למרבה הצער, המתחזים לכשרים מטפחים בדלנים בטלניים צייתנים ובורים שרק צורכים אבל לא מייצרים, אלא אולי הרבה ילדים על חשבון אחרים.

בקיצור, יש במדינה קבוצה עבריינית, מרדנית, סחטנית ובדלנית שדמוקרטיה, שיוויון וציונות אינן דרכה, והיא חייה על חשבון המדינה בלי לתרום מאומה.

עד סוך החודש התבעייה שלעיל תבוא על פיתרונה, או שהמדינה כנראה תפסיק לממן את החגיגה על חשבונה. סך הכל, אין סיבה לתרום לחמדנות, סחטנות ופשע.

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- בדמוקרטיה שיוויון הוא עיקר הרעיון.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

One thought on “קיצה של הסחיטה הכשרה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן