הנאשם הסתבך עם כולם

הנאשם הסתבך עם כולם

מפקדים אחראיים, אמיצים, שקולים ומנוסים בדרך כלל לא מספרים בדיחות לפקודות ולפקודים. כנראה שזה נעשה מתוך חשש שהומור אולי קצת יהרוס את התדמית הרצינית, שעושה רושם יותר אמין מאשר זו שיוצרים ליצנים משעשעים.

היום הסתבר שגם לקצינים קרביים ואחראיים יש יכולת לומר דברים שמעלים חיוכים קלים, וזה משתלב הייטב עם מסרים חשובים ונכונים.

הפושע שנאשם בפלילים לא הוזמן לארצות הברית כדי לזכות בצילומים חגיגיים לצידם של אנשים הגונים ומכובדים. ההצעה שהעבריין יתכבד יסע בעצמו למקום אליו אינו מוזמן מעידה על יכולת להתמודד עם העבריין הכזבן, וזה מצויין.

ציטוט:

השר גנץ: “טוב היה עושה רה”מ אם היה נוסע בעצמו לארה”ב ונפגש עם ביידן”

יו”ר המחנה הממלכתי, השר בני גנץ, כתב הערב (שני) ברשת החברתית X כי “לא רק שנכון שהמשלחת תיסע – טוב היה עושה ראש הממשלה אם היה נוסע בעצמו לארה”ב, ומקיים שיח ישיר עם הנשיא ביידן ועם בכירי הממשל. זה נכון בשגרה, וזה בוודאי נכון כעת, כשמשקל התמיכה של ארה”ב בישראל כה קריטי”.

עד כאן ציטוט.

אמריקה לא התנגדה להצעה שקוראת להפסקת הלחימה והשבת החטופות והחטופים הבייתה. ראש הכנופייה טען שההחלטה הזו כביכול מהווה סכנה שכן לכאורה יש חובה להמשיך את המלחמה. אז מה, הוא לא מעוניין להשיב את השבויות והשבויים ולהחזיר את החיילים?

אם יש לו טענות ותלונות שיתכבד נא ויטוס לאמריקה, שסיפקה לנו תמיכה, סיוע ועזרה רבה מאז אירע האסון הנורא ועד עתה.

הבדיחה האמיתית בדבריו של בני היא במילים- “טוב היה עושה”, שכן במעשיו הנאשם מראה שעיקר עיניינו הוא טובתו שלו, ובריחה מהרשעה וישיבה בכלא.

בתהילים כתוב-סור מרע, עשה טוב, בקש שלום ורדפהו. למרבה הצער, הפושע הסידרתי הסתבך עד צוואר באישומים פליליים, אחראי למחדל לאומי מזעזע שגרם לאסון נוראי, ובמקום לבקש הסדרה הוא סרבני, לוחמני ומרדני.

יודעי דבר מספרים שכאשר ישראל סוטה ממיצוות התורה, למשל אם בארץ יש חמדנות, כזבנות, אטימות, שחיתות, אלימות או עבריינות, הדבר מכעיס את הרב חסדו, מעלה את חרון אפו וזה קצת חוורך את עמו. התופעה המצערת לכאורה חוזרת על עצמה במעגליות אז צריך לנהוג בזהירות.

הערה אחרונה:

מידי פעם כתבתנו בינה כל הזמן שולחת למערכת דיווחים ותמונות מזוייפות או הזויית פרי דימיונה, אבל בגלל שהיא רק מכונה אי אפשר להאמין לה.

לדבריה, מי שאחראי לאסון נוראי הוא הנאשם הפלילי, ובמעלליו המזיקים הוא ממשיך להדגים את טיבעו הכזבני, האנוכי, הזגזגני, הנכלולי והעברייני. למעשה, מכל מנהיגי ציון בזמן האחרון בינה סבורה שעבריין הסידרתי נמצא במקום הראשון ברשימת האחראים לכישלון מלא יגון

יתכן שההיסטוריה הלאומית תזכור לעוד ימים רבים את פשעיו הרבים של הנאשם בשלל תיקים פליליים. למעשה, סביר שאף אחד עוד לא גרם לעם כאלה נזקים מאז הוקם בית לאומי על ידי הציונים שלחמו ביתושים, נטעו עצים וייבשו מיים דלוחים.

מה אפשר לומר? העבריין הסידרתי גרם נזק ממש מרשים לאומת היהודים במשך הרבה ימים, ועכשיו הדבר כנראה יוביל לתיקונים דחופים.

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- אזהרה מנומסת מסכנה גדולה. קישור למאמר בשם-נאשם פלילי פוגע בביטחון הלאומי. קישור למאמר בשם- הכנופייה רוצה מלחמה. קישור למאמר בשם- הפושע מסבך אותנו בפשע מלחמה. קישור למאמר בשם-עבריין סידרתי וביזיון לאומי.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן