הציבור יקבע שסיוע לפשע זו עבירה?

הציבור יקבע שסיוע לפשע זו עבירה?

מי שפעם היה שר המשפטים ובמשך שנים שירת עבריין סידרתי שנאשם בשלל תיקים פליליים כנראה חולם על החלפתו של הפושע שהסתבך בפלילים, ולצורך זה הוא שומר לעצמו את כל המסלולים פתוחים.

במקום לגלות נאמנות לשותפות לעמוד בממלכתיות נגד שחיתות, הפקרות, קיצוניות, לוחמנות וסרבנות, הפוליטיקאי הנחמד מיתמם ואומר שהוא לכאורה רק עומד בצד. אולי זה נשמע כמו תשובה נכונה, אבל אז ניזכרים שהוא עזב את הכנופייה עימה ישב למשך תקופה ארוכה וניסה לעשות פוזה יותר מתונה, עד לאחרונה.

ציטוט:

בתקווה חדשה מתחמקים מתמיכה בגנץ לרה”מ: “הציבור הישראלי יגיד את דברו”

עד כאן ציטוט.

במציאות, מי שבעבר סייע לפושע וגם עתה מוכן להמשיך לעשות זאת הוא בעצם שותף לדבר עבירה, ואת זה הציבור רואה, ועל פי זה כנראה יקבע.

נאמנות בפוליטיקה היא תכונה מאוד חשובה. פעם אורלי היפה חשבה אחרת, בגדה בשותפה בצורה גסה, ומאז לא רואים אותה. השר לשעבר מופז הכריז שבית לא עוזבים לפני שנטש את החברים, וכששואלים היום מי הוא לא כולם זוכרים.

לעת עתה, כבר ברור שהשותפות שנחתמה על ידי עורך הדין עם העניבה היפה אינה לגמרי יציבה, שכן מי שפעם היה חבר בכיר בכנופיה כנראה זומם לשוב אליה ואולי נהל אותה, וזאת ללא קשר להבטחה חגיגית שניתנה לקבוצה שממלכתיות, הגינות, אחריות, ציונות ויושר חרוטים על דיגלה.

בקיצור, מפלגת השר לשעבר סיפרה לאומה שאין לו נאמנות לקבוצה אליה מרצונו חבר, ושהשאלה לגבי התאמה לכאורה צריכה להיות מופנית לציבור, כאילו שלה הדבר אינו ברור.

מעניין מה תחשוב הפרהסיה על מי שמוכן להמשיך לעזור לפושע שגרם לאסון נורא? כאמור, הציבור יקבע את גורלה וגודלה של כל מפלגה.

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- מי שבמומו לא פוסל מסייע לנוכל. קישור למאמר בשם- שריך סוררים וחברי גנבים. קישור למאמר בשם- יש שתיקה ואין תביעה. קישור למאמר בשם- כסף במזוודה זו בעייה. קישור למאמר בזמן ישראל. קישור למאמר בשם- הכסף בא מקטאר והסוף הפך מר.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן