המחדל מראה שהפושע כשל

המחדל מראה שהפושע כשל

על משבר ניתן להתגבר ולעבור למשהו אחר, טוב יותר. העם שבכל דור ודור נאלץ להתמודד עם איומים קיומיים כנראה כבר יודע שהדרך קשה אבל בסוף יהייה בסדר.

במשך שנים הנאשם בפלילים הסית לשנאה, שאינה עיקרה של תורה, והאומה הוסתה מנתיבה.

במבחן התוצאה, הכנופייה העבריינית לא הביאה שלום למזרח התיכון, אלא מדון מלא יגון, ואין למדינת היהודים ביטחון.

הניסיון לרמוס את הדמוקרטיה וחוקיה במטרה לחלץ פושע מהרשעה הובילה לסכנה חמורה ואסון נורא. ראש הכנופייה התעלם ממיכתבי אזהרה ששלח אליו הצבא, משום מה אישר העברת המון כספים במזוודה לטרוריסטים רצחניים בעזה, ונגרם לנו נזק מזעזע.

ציטוט:

ההזדמנות הגדולה שלנו עם נתניהו.

מעמד העל שאליו הגיע נתניהו בישראל בעשור האחרון והפיכתו לסמל כה בולט, מוכר, מקטב בכל העולם יוצרים לנו כאן הזדמנות אדירה לתיקון הרבה יותר מהיר ממה שניתן לדמיין. כל מי שרוצים לתקן את המדינה הזאת, צריכים להתגייס למשימה הזאת – לערוך לו טקס פרידה ולהיפטר ממנו.

ציטוט עם ציטוטים:

ראש שב”כ פנה לשרי הקבינט בדרישה להקים ועדת חקירה ממלכתית למחדלים שהובילו ל-7 באוקטובר.

ראש שב”כ רונן בר פנה אתמול לחברי הקבינט המדיני-ביטחוני בדרישה להקים ועדת חקירה ממלכתית למחדלים שהובילו ל-7 באוקטובר.

ציטוט:

דיווח: אמ”ן הזהיר את נתניהו כי איראן וחיזבאללה מזהים נקודת חולשה היסטורית.

אגף המודיעין בצה”ל שלח לראש הממשלה ארבעה מכתבים שבהם הזהיר מפני היחלשות ההרתעה על רקע חקיקת ההפיכה המשטרית, אחד מהם ימים ספורים לפני אישור החוק לביטול עילת הסבירות, כך לפי פרסום ב”ידיעות אחרונות”

ציטוט:

נתניהו סירב להיפגש עם הרמטכ”ל לפני ההצבעה כדי לקבל סקירה ביטחונית.

ראש אגף המודיעין וראש אגף המבצעים בצה”ל תדרכו שרים החברים בקבינט המדיני-ביטחוני על כשירות הצבא ללחימה. גלנט לוחץ על חבריו לקואליציה לשנות את החוק לביטול עילת הסבירות לפני ההצבעה הסופית.

ציטוט:

נתניהו פיטר את גלנט אחרי שהתריע מפני סכנות המהפכה המשפטית.
ראש הממשלה זימן את שר הביטחון לשיחה קצרה בלשכתו, שבה הודיע לו כי אין לו אמון בו יותר בשיא תקופה ביטחונית רגישה. בסביבת רה”מ טענו: “הסיבה המרכזית – תגובה רפה לסרבנות”. גלנט “ביטחון ישראל תמיד היה ויישאר משימת חיי”.

עד כאן ציטוט עם ציטוטים.

בזכות המצב הקשה, המחדל הנורא והמלחמה עכשיו הרבה יותר ברור שיש בעייה, והפושע הסידרתי לכאורה אחראי לה. מסיבה זו, סביר שהאומה כבר לא תיתן אימון במי שהזיק, רימה ופגע בה.

הערה אחרונה: את הציור למאמר שלחה למערכת כתבתנו בינה, שהיא בעצם מכונה שנוצרה במטרה לזייף תמונות שיראו כאשלייה אמינה. במציאות כלל לא בטוח שהפושע נוהג להמר על כספו, שכן הוא חי על חשבון הפרהסיה.

קישור למאמר בהארץ. קישור למאמר בשם- חקירה תגלה שהפושע חטא? קישור למאמר בשם- בדיקה תחשוף שהיו מכתבי אזהרה? קישור למאמר בשם- התעלמות מאזהרות מביאה אסונות. קישור למאמר בשם- הכנופייה כשלה ובא אסון נורא. קישור למאמר בשם- הנאשם בפלילים אינו אור לגויים. קישור למאמר בשם- כסף במיזוודה זו בעייה. קישור למאמר בשם- הכסף בא מקטאר והסוף הפך מר.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן