הנאשם בפלילים אינו אור לגויים

הנאשם בפלילים אינו אור לגויים

למרבה הצער, חטאיו המרובים של הנאשם בפלילים כבר לא נחשפים עכשיו רק לישראליות ולישראלים, וזה די מביך שכן אנו אמורים להיות שוחרי שלום מוסריים ואור לגויים.

ציטוט:

בכיר באיחוד האירופי: ישראל מימנה את חמאס כדי להחליש את הרשות הפלסטינית.

לדבריו, הוא תומך בכפיית הקמת מדינה פלסטינית למרות סירובה של ישראל: “אם העולם לא יתערב בנושא, מעגל האלימות והשנאה יימשך מדור לדור”

ציטוט:

במשך שנים נתניהו חיזק את חמאס. עכשיו זה התפוצץ לכולנו בפרצוף.

במשך שנים הובילו ממשלות בנימין נתניהו השונות גישה מדינית של פיצול כוחות בין עזה ובין הגדה המערבית – הורדת יו”ר הרשות הפלסטינית מחמוד עבאס על הברכיים ובמקביל מהלכים שכמעט וטיפחו את חמאס.

הרעיון היה למנוע מעבאס – או ממישהו באזור הרשות הפלסטינית בגדה המערבית – את היכולת להתקדם לעבר הקמת מדינה פלסטינית.

כדי לפגוע באבו מאזן, החמאס שודרג ממעמד של ארגון טרור לגוף שמנהלים איתו משא ומתן עקיף באמצעות מצרים; מעבירים לו כספים במזומן; ומערבים אותו בשיחות על הגדלת היתרי העבודה לפועלים.

לאורך כל השנים מ־2014 ועד היום (למעט בתקופת ממשלת השינוי), הייתה כמעט עצימת עיניים לבלוני תבערה ולירי רקטות – שכונה “טפטופים”. השליח הקטארי בא והולך, נכנס ויצא – לפעמים עם מזוודות מזומנים.

רוב הזמן, המדיניות הייתה להתייחס לרשות הפלסטינית כנטל ולחמאס כנכס. לא מאמינים? ח”כ בצלאל סמוטריץ’ אמר את זה בעצמו בשנת 2015.

עד כאן ציטוט.

מה אפשר לומר? במשמרת של הפושע התרחש אסון נורא שהוא לא מנע על אף מיכתבי האזהרה, ופרצה מלחמה שהעבריין מסרב לדון בסיומה. הלוחמה שנכפתה עלינו הפסיקה את המחאה כנגד הניסיון לרמוס את הדמוקרטיה ואפילו הביאה קצינים אחראיים מהאופוזיציה להתגייס ולסייע לכנופייה למען שלום המדינה.

סביר שלמי שלא הגן על המדינה, התעלם ממיכתבי אזהרה ואישר מימון לאוייביה לא ממש בוער לסיים את המערכה במהירה. סך הכל, כשזה יקרה האומה כנראה תבוא חשבון עם העבריין הסידרתי שמאוד פגע בה.

מצד שני, לא בטוח שיש מועד סופי לסיים את החלק הקרבי או הרבה הצלחה במישור המעשי. למעשה, כבר עברו יותר משלושה חודשים, אבל טרם הושבו החטופות והחטופים, יש בארץ מאות אלפי עקורים ומפונים, ועדיין יורים עלינו טילים מכל הכיוונים.

אומנם, יש סיכוי ממשי להגשים את חזון המדינה להסדרה בכל השכונה, אבל הפושע יותר מתעניין בהתחמקות מישיבה בתא. בתמיכת שותפיו המרדניים והקנויים הוא מסרב להצעת פשרה היסטורית שבאה מאמריקה וסעודיה, וממשיך להזיק לאומה שכבר מספיק סבלה כדי להמנע מהדחה והרשעה.

נו, טוב. אז עכשיו העולם יודע שיש לנו בעייה. כמובן, השאלה החשובה היא לא היכן מסתירים את הבושה אלא מתי נטפל בצרה בצורה משפטית ודמוקרטית נחושה וזאת כדי לחזור לפסים ולשוב לדרך הנכונה, ככתוב במגילה.

הערה אחרונה: את התמונה המזוייפת שלחה למערכת בינה, שהיא בעצם מכונה שתוכנתה לייצר אשלייה שאינה נכונה. במציאות, ניסיון של הפושע להתחזות לאדם רוחני שיושב על פרח מיים בטח היה מראה אותו שוקע.

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בזמן ישראל. קישור למאמר בשם- פושעים קיבלו כספים הומניטאריים? קישור למאמר בשם- כסף במיזוודה זו בעייה. קישור למאמר בשם- הכסף בא מקטאר והסוף הפך מר. קישור למאמר בשם- בגידה סידרתית בכתובה ובמדינה. קישור למאמר בשם- הפושע והלקוייה מזיקים למדינה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

3 thoughts on “הנאשם בפלילים אינו אור לגויים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן