יופי שהנשיא הוא דמוקרט ציוני

יופי שהנשיא הוא דמוקרט ציוני

למרבה המזל, הנשיא האמריקאי הוא דמוקרט ציוני.

למרבה הצער, הנאשם הפלילי שלנו הוא כזבן נכלולי וזגזגן הססני שאחראי לאסון לאומי נוראי.

ציטוט:

הארכיון זוכר: כשנתניהו דיבר באו”ם על מדינה פלסטינית.
בעקבות מתקפות הליכוד על נאומו הצפוי של ראש הממשלה יאיר לפיד בעצרת האו”ם, נזכרנו בנאומו של בנימין נתניהו מהעצרת ב-2016 – בה הוא אמר כי הוא “נותר מחויב לחזון של שלום, המבוסס על פתרון של שתי מדינות לשני עמים”

ציטוט:

נתניהו מתנער סופית מנאום בר אילן: אם אבחר, לא תקום מדינה פלסטינית.

בניסיון למשוך קולות נוספים מהבית היהודי, אמר רה”מ בראיון לאתר nrg: “כל מי שהולך להקים מדינה פלסטינית נותן שטח התקפה לאיסלאם הקיצוני. השמאל טומן ראשו בחול, אבל אנחנו ריאליים”

ציטוט:

ביידן שוחח עם נתניהו ולחץ עליו להסכים להקמת מדינה פלסטינית אחרי המלחמה.

נשיא ארה”ב וראש הממשלה שוחחו בפעם הראשונה אחרי חודש. ביידן הצהיר לאחר מכן כי הוא דוחה את הטענה שפתרון שתי המדינות איננו אפשרי ליישום תחת שלטון נתניהו.

עד כאן ציטוט שלכאורה מדבר על אפשרות להתקדמות לקראת מימוש חזון הציונות.

במציאות, אולי חשוב לשים לב לכמה בעייות קלות עם ההצהרות כדי למנוע בילבול או טעות.

צריך לזכור שהנאשם הפלילי הוא כזבן סידרתי ולכן מידי פעם הוא לא מקיים את מה שהוא מבטיח באופן חגיגי בציבורי. הנה למשל, באו”ם, בפני אובמה והאיחוד האירופי הוא הצהיר שוב ושוב על מחוייבות לפתרון אזורי, אבל אז הפך עורו והפך למתננגד סרבני.

אתמול הנוכל בטח קצת התפתל בפני הנשיא וכנראה אמר שאין לו התנגדות באופן עקרוני. מצד שני, במבחן התוצאה עד היום הוא עשה כמיטב יכולתו למנוע את הגשמת החזון הציוני. במילים אחרות, מי שאמר- כן ואז- לא עכשיו אומר- אולי. מצד שלישי ההיסטוריה מראה שהפושע הסידרתי כל הזמן מפריח אגדות הזוייות שלעיתים מתפוגגות, משתנות או נעלמות משום שהוא רמאי ובדאי.

הגשמת החזון לציון הוא בהחלט יעד נכון ונבון שמאוד ישפר את המצב בכל המזרח התיכון. כנראה שהעיכובים בביצוע נובעים מגישתם הסרבנית, מהתנהלותם העבריינית, מדרכם העקלקלה ומאמונתם השגוייה של היושבים בינתיים בשילטון.

קצת עצוב לחשוב שהנשיא האמריקאי הוא זה שצריך להזכיר לנאשם הפלילי את חזוננו הלאומי, אבל אולי יתרחס נס מפליא והדבר יהפוך למציאותי.

הערה אחרונה: כתבתנו הפעילה בינה כל הזמן שולחת למערכת איורים ותמונות עם סיפורים הזויים שאינם נכונים. במציאות לשריף יש אמצעים הרבה יותר יעילים לנטרול סיכונים מאלה שרואים.

קישור למאמר בהארץ. קישור למאמר בהארץ. קישור למאמר בהארץ. קישור למאמר בשם- הפושע לוחם בחזון המדינה? קישור למאמר בשם- שלום בשכונה יפתור את הבעייה. קישור למאמר בשם- הפתרון מופיע בחזון לציון. קישור למאמר בשם- לתת אימון באדם הגון. קישור למאמר בשם- מי שלא מנע מלחמה וכשל במשימה. קישור למאמר בשם- יוזמת השלום שלי.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן