שלום בשכונה יפתור את הבעייה

שלום בשכונה יפתור את הבעייה

היהודים המאמינים שמתפללים לשוכן במרומים ממלמלים- שים שלום, והם עושים זאת במשך שנים שלוש פעמים ביום. למרבה הצער, לא כל פושע מורשע שמתחזה לצדיק כשר מכבד או מבין את המסר.

ביטחון, שיוויון והסדר במזרח התיכון הם החזון לציון.

טוב שהנשיא האמריקאי הוא דמוקרט ציוני ואדם אחראי. מצער לדעת שהנאשם הפלילי הוא כזבן נכלולי שאינו אחראי. חבל שהוא נסחט על ידי פושע סרבני.

קצת מוזר שאחרים צריכים להתחנן להנהלה בירושלים בבבקשה שנממש את חזוננו הלאומי.

במידה והעבריין הסידרתי יתעקש להיות לוחמני וסרבני הדבר יפגע ביחסינו עם העולם המערבי, ומאוד יסכן את מצבנ הביטחוני.

במי המדינה תלוייה? בקבוצה סחטנית, קיצונית וגזענית או בארצות הברית? חלילה, הפושע יסרב להסדרה תהייה כאן בעייה חמורה.

ציטוןט:

הבית הלבן במסר לממשלת ישראל: “נורמליזיציה – רק עם אופק מדיני לפלסטינים”

“ביידן חושב שהדרך הכי טובה היא שתי מדינות שבמסגרתן יובטח ביטחון ישראל”, אמר היועץ לביטחון לאומי של ארה”ב, ג’ייק סאליבן, והבהיר: “זה הנתיב היחיד שיכול לעבוד – אם כולם יקבלו החלטות אמיצות”. על הלחימה אמר: “יש עדיין סכנה שהמשבר בעזה יהפוך לעימות אזורי”

ציטוט:

ערב הסעודית: נכיר בישראל אם תפתור את בעיותה עם הפלסטינים.

שר החוץ של ערב הסעודית, פייסל בן פרחאן אאל סעוד, אמר היום (שלישי) כי ערב הסעודית תכיר בישראל אם זו תפתור את בעיותה עם העם הפלסטיני. כשנשאל האם הכרה סעודית בישראל יכולה להיות חלק מהסכם רחב יותר בין ישראל לפלסטינים, ענה “בהחלט”.

ציטוט עם ציטוט:

מזכיר המדינה האמריקאי הוא ציוני בערך כמו כבוד הנשיא. למעשה, לפי דבריו ומעשיו דומה שהנשיא חושב על טובתנו הלאומית יותר מהנאשם הפלילי, שבעיקר עסוק במאמץ אנוכי לחמוק מהרשעה וישיבה במתקן כליאה ציבורי.

טובת העם היהודי, מצבו הביטחוני, החברתי, הכלכלי והמדיני חשובים למימשל האמריקאי. למעשה, סביר מאוד שכבוד הנשיא מכיר את הכתוב במגילת העצמאות של העם העברי. לפיכך, הוא יודע שהחזון הלאומי שלנו מדבר על רצון בבית עצמאי, שיוויוני ובהסדר אזורי.

ציטוט:

בלינקן: יש להציג מסלול להקמת מדינה פלסטינית כדי לקדם נורמליזציה עם סעודיה.

שר החוץ של ארה”ב טוני בלינקן אמר היום (שני) לאחר פגישתו עם יורש העצר הסעודי מוחמד בן סלמאן ולפני המראתו לישראל כי כדי לקדם הסכם נורמליזציה בין ישראל לסעודיה יש לסיים את המלחמה בעזה ולהציג מסלול ברור להקמת מדינה פלסטינית.

עד כאן ציטוט עם ציטוט.

בעברית קלה, אם נשכיל להסתדר עם הרשות השכנה יהייה שלום וביטחון בכל השכונה. לעומת זאת, סרבנות להגשים את חזון הציונות תוביל לעימות מלא שכול, יגון ויתמות.

בעזרת השם, החלום הלאומי לשלום יתגשם, ובית הדין ירשיע את כל מי שאשם.

בעיברית קלה, אחרי אסון מזעזע לפתע יש הזדמנות היסטורית לעשות היסטוריה. מצד שני, כנראה שצריך להתגבר על סרבנות, עבריינות, מרדנות וגזענות כדי להפוך חלום לאומי למציאות.

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- הפתרון מופיע בחזון לציון. קישור למאמר בשם- לתת אימון באדם הגון. קישור למאמר בשם- מי שלא מנע מלחמה וכשל במשימה. קישור למאמר בשם- יוזמת השלום שלי.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

One thought on “שלום בשכונה יפתור את הבעייה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן