הפושע לוחם בחזון המדינה?

הפושע לוחם בחזון המדינה?

לנאשם הפלילי אין כוונה להזדרז ולסיים את המלחמה, כנראה בגלל שברור לו שבתומה הוא יורשע ויועבר למתקן כליאה. סך הכל, במשמרת שלו התחולל אסון מזעזע וזה קרה על אף מיכתבי האזהרה וקריאות ההתרעה שהגיעו מראשי מערכת הביטחון כולה.

המילים שהכזבן הסידרתי מפריח למיקרופון על שאיפה לניצחון מוחלט בעיקר מבטאים רצון לדחות את המשפט. סך הכל, כל עוד התותחים רועמים צריך להיות מאוחדים ולכאורה אין זמן לטפל בפושעים סידרתיים שגרמו לאומה נזקים נוראיים.

ציטוט:

מקור בקבינט: למלחמה אין עתיד, נתניהו פשוט מושך זמן כדי לברוח משאלת האחריות.

“אני לא אחראי”, שב ראש הממשלה ואמר לחוקריו, שנים לפני 7 באוקטובר. כעת הוא מבקש להרחיק מעצמו את האשמה לא רק בטבח, אלא גם במה שמסתמן ככישלון המערכה

עד כאן ציטוט.

כמובן שניתן לקבל את ההצעה שניתנה לנו מעזה מההתחלה, להפסיק את האש ובתמורה לקבל את החטופות והחטופים בחזרה, אבל נראה שראש הכנופייה לא באמת מעוניין לסיים את המערכה.

על השולחן הונחה לאחרונה הצעה היסטורית ומדהימה שהגיעה מסעודיה ואמריקה- להגיע להסדרה שמאוד תועיל לכל השכונה. היוזמה גם כוללת בקשה לתת עצמאות לרשות השכנה, ולכן היא בעצם מבטאת את חזון המדינה שכולל חתירה לשלום ופשרה.

למרבה הצער, הפושע כינס סביבו חבורת עבריינים שהם קיצונים, סרבניים, חמדניים וגזעניים, והפושעים מתנגדים למצע הרשמי של מדינת היהודים.

מה אפשר לומר? אולי כדאי שנעשה שינויים באמצעים חוקיים ודמוקרטיים, ונחזור לפסים. סך הכל, האפשרות השנייה היא ויתור על החטופות והחטופים והמשך הלוחמה לעוד הרבה שנים.

מגילת העצמאות מדברת על מוכנות להסדרה, ורצון בשלום ופשרה. יהייה מאוד חבל לתת לכנופייה עבריינית להסיט את האומה העברית מנתיבה.

הערה אחרונה: את האיור ההזוי למאמר יצרה בינה, שהיא מכונה. במילים אחרות, הוא מזוייף לחלוטין ולא מייצג את האמת לאמיתה. במציאות, אין סיכוי שהפושע יעלה על מדים ויבוא לעזור ללוחמות וללוחמים.

קישור למאמר בהארץ. קישור למאמר בשם- שלום בשכונה יפתור את הבעייה. קישור למאמר בשם- הפתרון מופיע בחזון לציון. קישור למאמר בשם- לתת אימון באדם הגון. קישור למאמר בשם- מי שלא מנע מלחמה וכשל במשימה. קישור למאמר בשם- יוזמת השלום שלי.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן