לתת אימון באדם הגון

לתת אימון באדם הגון

מסתבר שכן יש שופטים בירושלים, ואפילו האופוזיציה הממלכתית והאחראית מגלה סימני חיים.

למעשה, אחרי שלושה חודשים של לחימה עזה בטרוריסטים רצחניים כבר ברור שהנאשם בפלילים אחראי למחדלים מזעזעים וכשלים נוראיים, והטילים עדיין עפים. הפושע התעלם משלל מיכתבי אזהרה מהצבא, ובמשמרת שלו התרחש אסון נורא.

העבריין הסידרתי מסבך את כל המדינה באישומים בינלאומיים מזיקים, לא נותן גיבוי למפקדם של כל החיילים שסתם מושמץ על ידי שליחיו ברבים, עוסק במתן שוחד פוליטי בכספים ציבוריים לשותפים חמדניים שמתחזים ליהודים, וכן זומם תרגילים אנוכיים ונכלוליים שיחלצו אותו מישיבה מאחורי סורגים במקום לדאוג למדינת היהודים.

אולי הגיע הזמן שבני וגדי יכריזו ברבים שאין להם אימון בנאשם בפלילים. חלילה, אנשים הגונים, מסורים וטובים יענשו רק בגלל שהפושע מצפצף על חוקים. כדאי לשקול בחירה באנשים שאינם פושעים שאחראים למחדלים.

ציטוט:

לפיד: שרי המחנה הממלכתי צריכים לעזוב את הממשלה, נתמוך בהחלפתה.

ראש האופוזיציה יאיר לפיד קרא לשרים בני גנץ, גדי איזנקוט וגדעון סער לעזוב את הממשלה. לדבריו, “הממשלה לא כשירה להוביל את הממשלה ונתניהו לא כשיר להוביל את המדינה”. לפיד אמר כי השלושה נכנסו לממשלה “מפני שהאמינו שזה לטובת המדינה, אבל הם לא יכולים לתת לזה יד. כל עוד הם שם, כל עוד הם יושבים תחת נתניהו, הם נותנים לזה לגיטימציה”.

לדבריו, מפלגת יש עתיד תצביע בפה מלא לכל מהלך להחלפת הממשלה – בין אם בבחירות או בממשלה חליפית, שבראשה “יכול לעמוד בני, גדי או יולי אדלשטיין”. הוא הוסיף כי אפשר להקים תוך זמן קצר “ממשלה רחבה, הגונה, אכפתית”, שתתן גיבוי לצה”ל ולמילואימניקים, תעביר תקציב לטובת האזרחים, תחזיר את המפונים לביתם ותניח על השולחן תוכנית שיקום.

עד כאן ציטוט שכנראה נועד להציל את הציונות מעבריינות, שחיתות, חמדנות, רודנות, סרבנות, גזענות וכזבנות.

אין לקואליציה המזיקה והרעה רוב אלא על הנייר. הנזק שהיא גורמת הוא בל ישוער. אולי הגיע הזמן שהמליאה תצביע לתת אימון בהנהגה ראוייה, כזו שלא מסובכת עד צוואר בערכאה או אחראית לאסון לאומי מלא שכול, יגון ועוגמה.

קישור לידיעה בהארץ. קישור למאמר בשם- מי שלא מנע מלחמה וכשל במשימה. קישור למאמר בשם- הכנופייה מהווה סכנה למדינה. קישור למאמר בשם- .פושע פלילי גרם לסיבוך בינלאומי. קישור למאמר בשם- בגידה סידרתית בכתובה ובמדינה. קישור למאמר בשם- הפושע והלקוייה מזיקים למדינה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

2 thoughts on “לתת אימון באדם הגון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן