פושע פלילי גרם לסיבוך בינלאומי

פושע פלילי גרם לסיבוך בינלאומי

הכנופייה העבריינית סיבכה אותנו בצורה ביטחונית, חברתית, מדינית, כלכלית ובינלאומית, וזו בעייה רצינית.

ציטוט:

הראיות נגד ישראל בתיק בהאג: ההבלים של נתניהו, גלנט, כ”ץ וניסים ואטורי.

בימים הקרובים תצטרך ישראל להגיב על התלונה שהגישה דרום אפריקה לבית הדין בהאג, לפיה בעזה מבוצע רצח עם ■ הראיות שהוגשו כוללות התבטאויות טיפשיות שממשיכות להישמע מפי שרים וח”כים כמו עמיחי אליהו וטלי גוטליב ■ קו ההגנה של ישראל בפני התלונה ככל הנראה יגיד שפשוט אסור להאמין לנבחריה. איך הגענו למצב הזה?

עד כאן ציטוט.

כנראה שההנהלה העבריינית חטאה וכשלה, שהרי היא הסתבכה, וגם גררה עימה אומה שלמה לצרה משפטית מביכה.

כמובן שמותר למדינה להתגונן מפני התקפה רצחנית ומזוויעה, וזה גם חוקי לנטרל סכנה כדי למנוע בעייה חדשה. מצד שני, אסור לפגוע באוכלוסיה בכוונה, ובוודאי שלא ראוי לאיים על אומה נצורה בהשמדה.

הצהרות הזויות ורצחניות אולי מבטאות אמונות אישיות, שאיפות מבהילות או תיקוות מרושעות, אבל הן לא חוקיות. מה לעשות.

אפשר להנות בשקט ממחשבות עברייניות, להרהר בדממה במה רוצים להעלים או לדמיין בראש חלומות משונים בלי לספר על כל זאת ברבים.

סך הכל, התורה ורוב שאר החוקים אוסרים על הריגה ופגיעה בברואים, ביצירים ובצלמים. למעשה, הדבר פסול אפילו למען צרכים פוליטיים חשובים או עקב חוסר שליטה ביצרים כמו גיבורים מאופקים ומוסריים.

בעברית קלה, ביטוי רצון לבצע פשע נורא לא ממש תורם ליחסי הציבור הטובים של המדינה. במקום להציק לקצינים שמחוייבים לציית לפקודות מממונים כדאי להביא לבית הדין את אלה שהפריחו איומים מזעזעים או נתנו את ההוראות לכפופים.

את התמונה למאמר יצרה בינה, שהיא כתבת מאוד יצירתית אבל בעצם מכונה חשמלית שנועדה לזייף דברים בצורה שתראה אמינה. במציאות, ראש הכנופייה אומנם מקבל אבטחה צמודה, אבל הוא עוד לא הורשע והושם בתא. בקיצור, האיור הוא אשלייה הזוייה וכנראה גם ביטוי להגיגיה המשונים של בינה חסרת התודעה.

קישור למאמר בהארץ. קישור למאמר בשם- בגידה סידרתית בכתובה ובמדינה. קישור למאמר בשם- בגידה זו בעייה כאובה. קישור למאמר בשם- בגידה זו בעייה. קישור למאמר בשם- הפושע והלקוייה מזיקים למדינה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

6 thoughts on “פושע פלילי גרם לסיבוך בינלאומי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן