יש הצדקה להדחה זריזה

יש הצדקה להדחה זריזה

לאחר שנים של עיכובים מיותרים, ממושכים, תמוהים ומזיקים, סוף סוף יש סבירות שתבוא נבצרות, וזו תעצור את השחיתות, הרודנות, הגזענות, הסרבנות, ההפקרות, החמדנות, הכזבנות והעבריינות. למעשה, יש צורך דחוף להושיע את הדמוקרטיה וחזון הציונות ללא הרבה השתהות.

ציטוט:

אחרי ההכרעות בבג”ץ, הוצאת נתניהו לנבצרות מוצדקת מתמיד. אלו הראיות.

בג”ץ לא רק דחה השבוע את כניסתו לתוקף של חוק הנבצרות, הפסיקה גם מצביעה על כך שמעשיו של ראש הממשלה חתרו תחת הדמוקרטיה.

עד כאן ציטוט.

בעברית קלה, לאחר השהייה ארוכה ומשונה בית המשפט העליון הגיע למסקנה שמתן אישור לנאשם בפלילים, זה שהוא כזבן נכלולי שמפר הסכמים, פושע סידרתי שאחראי לכמה אסונות נוראיים וגם חשוד בבגידה בביטחון התושבים בעבור מזומנים, לשלוט ולנהל את מדינת היהודים הייתה כנראה טעות חמורה שגרמה לנו נזקים חמורים.

לאחרונה באו רצף כשלים ומחדלים מזעזעים שהחלו בנסיון עברייני לרמוס את החוקים הקיימים במטרה לחלץ פושע מישיבה מאחורי סורגים. המחאה אזרחית כנגד מזימותיו הפסולות של הנאשם בשלל תיקים פליליים גרמה לשסעים חברתיים ולסיכונים ביטחוניים. הצבא שלח כמה וכמה מכתבי אזהרה לנאשם בפלילים, וכך גם עשו הממונים, אבל משום מה העבריין הסידרתי לא עשה מאומה, וניגרמו לנו נזקים כואבים.

היום אנו במלחמה שלא נמנעה, ומי שמנהל אותה זה הפושע שהתעלם מקריאות האזהרה מפני סכנה. בצר לו, הוא מנסה להאשים ולהשמיץ את הצבא, זה שהתריע בפניו שוב ושוב שיש בעייה.

המסקנה נראית די ברורה: מי שכשל, חטא ושגא אינו ראוי או כשיר לנהל את המדינה.

הצבעת אי אימון קונסטרוקטיבי במליאה בקלות רבה תפתור את הבעייה. העניין הוא שהפושע הבטיח שוחד פוליטי עצום לשותפים חמדניים בעזרת כספים ציבוריים, ולכן המתחזים לכשרים עדיין תומכים בנאשם בפלילים.

אסור לאבד תיקווה, שהרי יודעי דבר מספרים שלעיתים מתרחשים ניסים אלוקיים.

הערה לגבי התמונה: בינה כתבתנו היא מכונה שיוצרה במטרה להציג תמונות מזוייפות בצורה שתראה אמינה. במציאות, הנאשם עוד עוד עמד בבית המשפט כדי לשמוע את ההרשעה הראשונה.

קישור למאמר בהארץ. קישור למאמר בשם- רוב העם לא מאמין לנאשם. קישור למאמר בשם- הכנופייה מהווה סכנה למדינה. קישור למאמר בשם- למה הפושעים מפחדים מחוקרים? קישור למאמר בשם- .פושע פלילי גרם לסיבוך בינלאומי. קישור למאמר בשם- בגידה סידרתית בכתובה ובמדינה. קישור למאמר בשם- הפושע והלקוייה מזיקים למדינה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

One thought on “יש הצדקה להדחה זריזה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן