הכנופייה מהווה סכנה למדינה

הכנופייה מהווה סכנה למדינה

הכנופייה העבריינית שנאשם פלילי בראשה מאוד מזיקה למדינה. בהתמדה היא פוגעת בביטחונה, יוצרת קרע בחברה, מסרבת להגשים את חזון האומה לשלום, שיוויון ופשרה, וגם מסתכסכת עם מעצמה ידידה שמספקת לנו עזרה חיונית בהתמדה.

כל הנזק הכביר הזה נעשה במטרה לחלץ פושע סידרתי מהרשעה, וזאת ללא כל התחשבות בטובת האומה או בשבועה שניתנה לפעול לטובתה.

חוץ מזה, החבורה הנכלולית גם אחראית לאסון לאומי נורא שאירע בזמן המשמרת שלה, ובמצוקתה היא מתאמצת לגלגל את האחריות לכשל המזעזע על הצבא, זה שמכוח החוק מחוייב לציית לממשלה, אפילו שהיא התעלמה מכל מיכתבי ההזהרה.

ציטוט:

הצבא נמצא בלחימה, זו לא פחות משערורייה.
עד עכשיו ישראל ניסתה לפחות להציג חזית אחידה – כאשר החזית הזו מתפוררת, בחוסר אחריות איום ונורא של השרים, נסראללה רואה • ראוי היה שראש הממשלה יגבה את הרמטכ”ל • התחקירים, שכלל לא נוגעים לפעולות הדרג המדיני, נחוצים עכשיו – לטובת המשך הלחימה.

שרים רבים התנגחו בישיבת הצעקות ברמטכ”ל מכיוון שכנראה יש להם מה להסתיר. הם מבינים שתחקירים על האירוע יכולים להגיע גם אליהם, למרות הבהרת הרמטכ”ל שהתחקירים המסוימים שהחלו לא נוגעים לדרג המדיני. השרים יודעים שבעתיד תעלה דרישה בציבור לחקור גם את התנהלות הממשלה ומדיניותה, וייתכן שלכך הם לא רוצים להגיע.

הכי קל להתנגח בצבא וברמטכ”ל שנמצא עדיין בלחימה, והעובדה הזו היא לא פחות משערורייה. הדבר החמור ביותר הוא שעד עכשיו ישראל ניסתה לפחות להציג חזית אחידה. כאשר החזית הזו מתפוררת, בחוסר אחריות איום ונורא של השרים, נסראללה רואה.

עד כאן ציטוט.

מה אפשר לומר? הדבר שאירע ולא נמנע מהווה סכנה מוחשית וברורה. זה גורם בעייה רצינית למדינה בזמן לוחמה, מערער את אימון האוכלוסייה בצבא, כנראה גם מהווה בגידה בשבועת הנאמנות שניתנה, ולחלוטין מצדיק את החלפת הכנופייה שכשלה ללא השהייה. סך הכל, מדובר בגורל האומה ולא רק בחוצפה מתריסה וגסה למטרות פוליטיקה.

מצער ומעורר חמלה לראות שהפושע הסידרתי המבוהל רוצה להימנע מהרשעה וישיבה בתא, אבל המדינה קצת יותר חשובה מגורלו וחששותיו האישיים של עבריין הנכלולי שהסתבך עד צוואר בכיתבי אשמה.

הערה אחרונה: את האיור המזוייף שלחה לנו בינה, שהיא מכונה חשמלית חסרת מודעות או תובנה. לדבריה המנצח התאמץ ללבוש חליפה יפה למען חזותו המכובדת בפרהסיה מעל במה רמה, אבל הוא בעצם סוטה הצידה ולא ממש מתייחס לקבוצה. נראה שהתזמורת כלל לא מביטה בו, מצפצפת, ועושה מה שהיא רוצה.

קישור למאמר בשם- למה הפושעים מפחדים מחוקרים? קישור למאמר בשם- .פושע פלילי גרם לסיבוך בינלאומי. קישור למאמר בשם- בגידה סידרתית בכתובה ובמדינה. קישור למאמר בשם- בגידה זו בעייה כאובה. קישור למאמר בשם- בגידה זו בעייה. קישור למאמר בשם- הפושע והלקוייה מזיקים למדינה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

3 thoughts on “הכנופייה מהווה סכנה למדינה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן