הפושע והלקוייה מזיקים למדינה

הפושע והלקוייה מזיקים למדינה

למרבה הצער, נראה שהזוג המלכותי פועל למען רווח אישי ולא בעבור החזון הלאומי.

העם כולו התגייס למאמץ המלחמתי. חבל שהמשפחה הלקוייה ממשיכה להזיק לציבור הישראלי מתוך דחף נקמני, קטנוני וזדוני שאינו לגמרי הגיוני.

ציטוט:

שרה נתניהו נגד אחים לנשק: ניסתה למנוע את הכרתם כעמותה.
רעיית רה”מ נעזרה ביועצו של נתניהו כדי ללחוץ על יו”ר ועדת הכספים גפני שלא להכיר בעמותת אחים לנשק ככזו המאפשרת זיכוי מס לתורמיה • זאת, למרות שהעמותה נרתמה באופן חסר תקדים למאמץ הלאומי, ובין היתר הקימה מרכז תרומות וחמ”ל ענק על מנת להביא כמה שיותר מידע לגבי כל חטוף וכל נעדר.

ציטוט:

שרה נתניהו: “נעבור לחוץ לארץ. שהמדינה הזאת תישרף”

אשת ראש הממשלה לשעבר בשיחה מוקלטת עם פעיל ליכוד: “ביבי הוא מנהיג שגדול על כל המדינה הזאת”

עד כאן ציטוט.

הנאשם הפלילי הוא עבריין נכלולי ופושע סידרתי.

למרבה הצער, האיש מצפצף על שבועת האמונים, מפר הסכמים חתומים, דורס חוקים קיימים, רומס נהלים לצרכים אנוכיים, גורס מסמכים בעייתיים, מזניח את חובתו להגן על מדינת היהודים וסתם מאשים אחרים.
מה אפשר לומר? אולי הגיע הזמן לעצור את הדבר. סך הכל, המחיר מאוד יקר.

ציטוט:

בצל המלחמה: אושרה העברת 30 מיליון שקל לשיפוץ משרד רה”מ.

בזמן מלחמת “חרבות ברזל”: אושרה העברת 56 מיליון שקלים למשרד רה”מ, מתוכם 30 מיליון לשיפוץ מעונו. במשרד טוענים כי הכסף יוסט בהמשך לניהול המלחמה.

עד כאן ציטוט.

המילואימניקים בכל העולם הפסיקו חופשה רגועה ודהרו להתגייס למלחמה. לעומתם, יורש היצר הפרוע, זה העבריין שכמו אבא נוהג כל הזמן להסתבך בערכאה, ברח מהמדינה לאמריקה. מי יודע? אולי הוא פעם ישוב במחלקה הראשונה לאמו הלקוייה אם יבנו לו בריכה חדשה על חשבון הפרהסיה?

דומה שהגיע הזמן להפסיק את החגיגה הפרועה וגם לחשוב על טובת האומה שכבר מספיק סבלה.

במבחן התוצאה המשפחה המלכותית הסתבכה בערכאה ואין בארץ רגיעה, שלום או שלווה. במקום לדאוג לאומה שכבר מספיק סבלה ולשמור עליה ההנהלה מזיקה, מפריעה, מאשימה, משמיצה ומצפצפת על חובתה. אולי הגיע הזמן לטפל בבעייה.

קישור למאמר ב- N12. קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר ב- ICE. קישור למאמר בשם- האומה כבר מספיק סבלה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

31 thoughts on “הפושע והלקוייה מזיקים למדינה

  1. פינגבאק: write my essay generator

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן