משפחתי אינה כמותי

משפחתי אינה כמותי

עוללים וילודים לא בוחרים הורים. ככה זה בחיים.

אנו נולדות ונולדים בלי יכולת בחירה ותפקידנו אינו רק לתמוה, ללמוד, להתלונן, לקוות, לשמוח או להאשים אלא גם לנסות להסתדר בשלווה יחסית עם הדברים בהם איננו שולטים.

למרבה המזל, אחרי כמה שנים כבר יש באפשרותנו להחליט בעצמנו מה עדיף לנו, אבל לעולם מוטלת עלינו החובה לכבד את הורינו, שהרי אנו חבים להם את קיומנו.

ציטוט:

העורכים בוויקיפדיה הצביעו – והערך על אבנר נתניהו נמחק.
העורכים קיבלו את בקשתו של בנו של ראש הממשלה – והסירו את הערך שעסק בו מוויקיפדיה. הוא עצמו הפציר בהם לעשות כן: “לא רואה חשיבות לציבור”

עד כאן ציטוט.

כאשר כל המשפחה שלך מסתבכת בהפרת חוק ומזומנת לערכאה הדבר גורם למבוכה קלה.

אנשים ישרים שלא הסתבכו בהליכים משפטיים בדרך כלל לא אוהבים להתרועע עם פושעים ועבריינים, ומנסים להרחיק עצמם מחוטאים סידרתיים.

לדיברי אבנר החביב, הרציני והנחמד רצונו לרדת מהבמה הציבורית קשורה להיותו אזרח זוטר שלא קשור למערכת הפוליטית או הממלכתית. במציאות, יתכן שהוא אינו רוצה להתהדר בקשר למשפחה לקוייה שאינה ממש בסדר.

למרבה הצער, תושבות ותושבי המדינה עדיין סובלים מעללי המשפחה לקוייה שהסתבכה בערכאה עד צווארה. לא בטוח שעורכי ויקיפדיה יכולים לפתור את הבעיה המביכה.

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- הפושע והלקוייה מזיקים למדינה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן