הפושע מסבך אומה שלמה

הפושע מסבך אומה שלמה

במשמרת של העבריין הנוכל הורע מאוד מצבה של ישראל. למעשה, הנזק שגורם הפושע הפלילי והסרבני בעצם פוגע בכל יהודי.

בגלל התנהלותו השגוייה והמזיקה של הפושע העולם עכשיו חושב שהעם העברי הוא לכאורה אכזרי, רצחני ולא מוסרי. אפשר לחשוב מרוב צעקות שכולם שכחו שהתורה שלנו היא הבסיס לקיום אנושי ותרבותי. בפועל, העבריין הסידרתי הוא זה שמתנהל באופן שאינו חוקי.

ציטוט:

ביידן על ההפגנות באוניברסיטאות: “מגנה אנטישמיות – אבל גם את מי שלא מבין מה קורה לפלסטינים”
על שער הניו יורק פוסט: תמונה של ההפגנות באוניברסיטת קולומביה לצד ביקורת חריפה • הרב הזהיר את הסטודנטים: “ניו יורק לא יכולה להבטיח את שלומכם” • המוחים הקימו מאהל מחוץ לאוניברסיטת ייל, כ-40 נעצרו ונלקחו באוטובוסים • למרות שבבית הלבן פרסמו גינוי חריף, הנשיא ביידן בתגובה פושרת: “הקמתי תוכנית להתמודדות עם האנטישמיות”

עד כאן ציטוט.

בלי הסדר מדיני ואזורי יוחמר מאוד מצבנו הביטחוני והכלכלי, וירחף מעלינו איום תמידי. אולי כדאי שנשוב למסלול הציוני המקורי?

אחרי החלטת האו”ם לגבי חלוקה בן גוריון קיבל את ההצעה הצמוקה אבל כל שכנינו פתחו במלחמה במטרה לחסל את שארית הפליטה. מאז שהערבים הפסידו במלחמה שיזמו בכוונה רעה הם מאשימים את הישראלים. מה לעשות. ככה זה בחיים. במקום לשקם את הפליטים והבורחים המוסלמים הותירו את אחיהם סגורים במחנות דלים שמגדלים קיצונים מיואשים ומסוכנים.

גם אצלנו יש סרבנים שלא מוכנים להסדרים, והדבר מנציח את העימותים כבר הרבה שנים. ראש הכנופייה מלבה את הסיכסוך לצרכים פוליטיים, וגם מפלג את היהודים בעזרת הסתה לחרדה ושנאה, כאילו שלום הוא סכנה גדולה ולא מיצווה ממרומים.

במציאות, כל מי שחתם עימנו הסדרים לא פועל באמצעים אלימים, ומאז הרבה שנים לא מתפוצצים אוטובוסים.

הסתה לשנאה גרמה לרצח נורא, וגזענות, סרבנות, חמדנות, עבריינות, הפקרות הובילו אותנו לעוד עימות ומלחמה. אתמול שרנו בגרונות חנוקים- די דיינו. אולי הגיע העת לחזור לדרכנו ולשפר את מצבנו?

טוב היה לו הדמוקרטיה הישראלית הייתה שולחת את הנאשם לנופשה רגועה עד לתום ההליכים בערכאה, ושבה לחזונה, לתורתה ולדרכה. יש בהנהגה מספיק קצינים אחראיים שמסוגלים לנהל את המדינה הרבה יותר טוב מהפושע שגורם לנו נזק נורא.

קישור למאמר ב- N12. קישור למאמר בשם- שנאה אלימה אינה עיקרה. קישור למאמר בשם- טרור יהודי זה סיכון לאןמי. קישור למאמר בשם- התרסה ופשע גוררים הענשה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן