התרסה ופשע גוררים הענשה

התרסה ופשע גוררים הענשה

כנראה בגלל סרבנות להגשים את החזון הלאומי שר האוצר בממשלת ישראל מנסה לפעול להפרת החוק הבינלאומי, והפשע הזה מאוד יסבך את המדינה באופן משפטי, מדיני, ביטחוני וכלכלי.

ציטוט:

החלטה 2334 היא החלטה של מועצת הביטחון של האו”ם, שאושרה במועצת הביטחון של האומות המאוחדות ב-23 בדצמבר 2016, קבעה שההתנחלויות הישראליות בשטחים שנכבשו בשנת 1967 בגדה המערבית ובמזרח ירושלים, המכונים על ידי מועצת הביטחון בשם “השטחים הפלסטיניים הכבושים”, אינן חוקיות.בהחלטה תמכו 14 מתוך 15 המדינות החברות במועצת הביטחון, תוך הימנעות של ארצות הברית, אשר נמנעה מלממש את זכות הווטו שלה במועצת הביטחון.

ציטוט:

הממשלה החלה בהכשרת 68 יישובים בלתי מוסדרים ביהודה ושומרון.
שר האוצר סמוטריץ’ הורה למשרדי הממשלה: הקצו להם תקציבים כמו לכל יישוב רגיל • המשמעות: מעמד היישובים יושווה לזה של כל יישוב בארץ, כך שיימנעו פינויים • ההחלטה – בהתאם להסכם הקואליציוני עם הציונות הדתית.

ציטוט:

בפעם הראשונה בהיסטוריה: ארה”ב צפויה להודיע על סנקציות נגד יחידה בצה”ל.

שר החוץ של ארצות הברית טוני בלינקן צפוי להודיע בימים הקרובים על סנקציות נגד גדוד “נצח יהודה” של צה”ל – כך מסרו היום (שבת) שלושה מקורות אמריקנים. הסנקציות מגיעות על רקע הפרת זכויות אדם של פלסטינים בגדה המערבית.

ציטוט:

ארה”ב הטילה סנקציות על מייסד להב”ה ושני ארגונים נוספים.

מחלקת המדינה של ארה”ב הודיעה על הטלת סנקציות על מייסד ארגון להב”ה בנצי גופשטיין, בטענה כי “תחת הנהגתו להב”ה וחבריה היו מעורבים במעשי אלימות נגד פלסטינים”. במקביל, משרד האוצר האמריקני הודיע על הטלת סנקציות על “קרן הר חברון”ו”עמותת שלום אסירייך”, שגייסו כספים למען “מתנחלים קיצונים שעסקו בפעילות אלימה”. מוקדם יותר הודיע האיחוד האירופי על הטלת סנקציות על ארגון להב”ה וארבעה מתנחלים, בהם אלישע ירד ומאיר אטינגר.

עד כאן ציטוטים, והשני מדווח על כוונה רשמית לבצע פשע ולעסוק בעבריינות לא חוקית.

העולם לא ירשה לנו להפר חוק, ללא קשר להבטחות קואליציוניות הזויות שנתנו פעם, ולכן המזימה הפסולה תיצור קשיים רבים, ותגרום נזק למדינה ולעם.

במידה וראש הכנופייה לא יעצור את התוכנית המזיקה והמתריסה יהייה ברור שהוא נכנע לקיצונים סרבניים, מקלקל את יחסינו עם אמריקה וגורם סיבוכים משפטיים וסכנה למדינה רק לצורכי פוליטיקה קטנה.

קישור לויקיפדיה החלטת או”ם 2334. קישור למאמר ב- N12. קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- טרור יהודי זה סיכון לאומי.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן