הכחשה היא שיטת הרזייה?

הכחשה היא שיטת הרזייה?

הכחשה היא שיטת הרזייה יעילה, וסיחרור הוא סיגנון של זריקת כדור.

לפעמים כותרות העיתונים מציגות אמירות די משעשעות שדורשות הבהרות קלות אחרת הן קצת מבלבלות מחמת היותן שגויות.

ציטוט:

איראן: לנשק גרעיני אין מקום בדוקטרינת הגרעין שלנו.

עד כאן ציטוט מדברים שכנראה הופרחו בבהילות.

במציאות, אולי היה צריך להיות שינוי פעוט:

איראן: לדיווח אמיתי אין מקום בדוקטרינת הכזבנות שלנו.

סך הכל, פיתוח טילים בליסטיים, החבאת מתקני גרעין עמוק מתחת להרים והצהרות חוזרות ונישנות על רצון להשמיד את מדינת היהודים מעידים על דברים לגמרי הפוכים מאלה שהאיראנים עכשיו מפריחים ברבים.

בדוקטרינה היהודית כתוב- הקם להרגך השכם להורגו. למעשה, מניעת פיתוח נשק גרעיני ברפובליקה האיראנית היא גם עמדתה הרשמית של ארצות הברית.

מה הפלא שהאיראנים המבוהלים נחפזים להצהיר שכל המתקנים החבויים והממוגנים אצלם הם לכאורה לצרכים תמימים?

כנראה שהם כבר מבינים שלא באמת כדאי לעצבן את הישראלים והאמריקאים. למעשה, יתכן שהם נזכרו מה קרה לכל הזדים האחרים שניסו כאלה תעלולים.

יכול להיות שהשליטים האיראנים חשבו בטעות שהצאר של רוסיה ירצה להסתכן בעבורם, אבל עכשיו ברור לכולם בעולם שמערכות ההגנה הרוסיות המשוכללות בעצם לא עובדות אם אין מכ”ם.

אם מדינה תוקפנית מגלה שבעצם אין בידיה יכולת להתקפה והגנה, האם כדאי לה לצאת למלחמה ולקוות שאולי תבוא מאמא רוסיה עזרה? לא עדיף להוציא הודעת הכחשה ולקוות שהכל יהייה כשורה?

הערה אחרונה: את הציור המזוייף שלחה למערכת כתבתנו בינה, שהיא רק מכונה. במציאות, הצאר של מוסקבה לא משחק ברולטה רוסית אלא בגורל האומה הפרסית.

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- בלי הגנה יש חשיפה להתקפה. קישור למאמר בשם: מערכות הגנה והמערכה הקרבה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

One thought on “הכחשה היא שיטת הרזייה?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן