בלי הגנה יש חשיפה להתקפה

בלי הגנה יש חשיפה להתקפה

כידוע לחוגגות ולחוגגים, בכל דור ודור קמים על היהודים רשעים מזיקים ולכן מחוסר ברירה ישראל נאלצה לפתח אמצעי הגנה יעילים ולא רק צעצועים התקפיים מאוד מפחידים.

העולם כולו מביט בתדהמה וקינאה ביכולת שלנו ליירט סיכונים מעופפים מכל הסוגים, והמפעלים הביטחוניים הישראלים מאוד עסוקים כי כולם רוצים לחוש מוגנים.

מי היה מאמין שהאמריקאים והגרמנים יקנו אמצעים צבאיים מהיהודים? עכשיו כולם גם רוצים.

יש צורך למגן לא רק את הכלים המתמרנים אלא גם את המתקנים הנייחים, שכן בלי זה הם קצת חשופים.
בעזרת השוכן במרומים וציוני חברתי ושוחר הסדרים שמי המדינה מוגנים, אבל מאוד כדאי להציב מערכות יירוט כנגד סיכונים מעופפים גם סביב מתקנים רגישים.

ציטוט:

תגן על הנגמ”ש החדש: חץ דורבן ניצחה את מעיל רוח.
משרד הביטחון בחר במערכת ההגנה של אלביט לזיהוי ויירוט איומי נ”ט, שלראשונה ניצחה את המערכת המתחרה מעיל רוח של רפאל. חץ דורבן תותקן על מאות נגמ”שי איתן גלגליים ועל דחפורי D9.

ציטוט:

בתיעוד המקרה, נראה כטב”ם של חיזבאללה צולל אל עבר מבנה בערב אל עראמשה ופוגע בו. דווח על פגיעות במתנ”ס ורכב. בית החולים לגליל דיווח על 18 פצועים, בהם שניים באורח קשה.

עד כאן ציטוט.

בלי הצבת מערכות ליירוט, יהיו לנו נפגעים, ואז יבואו קיצונים לוחמניים ויטענו שחייבים להקריב עוד בנים ולגרום נזקים נוראיים כדי לשפר את מצב הדברים.

במציאות, אפשר למגן מתקנים באמצעים קיימים ויעילים, אפילו שהם לא מתמרנים על זחלים. למה מחכים?

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם: מערכות הגנה והמערכה הקרבה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן