אמונה אלימה זו בעייה

אמונה אלימה זו בעייה

במשך המון שנים הנוצרים הסלחניים והרחומים שמקדשים גם את תורת היהודים טיפחו איבה רצחנית כלפי העברים שבעצם מעולם לא גרמו להם נזקים.

כידוע למאמינים שנאה והסתה לפגיעה אינה חלק מרכזי בתורה, אבל ללא קשר האומה העתיקה נרדפה, הופלתה לרעה, נשדדה, גורשה, עונתה ונרצחה במשך איזה אלפיים שנה.

היום המוסלמים שהיגרו למערב ממישטרים רודניים וכושלים לחפש חיי חופש בעולם המערבי צורחים, משתוללים ומאיימים. הפגנות ענק מזעזעות את מדינות המערב שכן חומרת הבעייה מעולם לא נחשפה בכזו צורה מבהילה.

לפתע מתגלה שהיהדות והנצרות מקדשות חיים, לפחות לפי המצווה אצלם בכתובים, אבל יש דתות ששואפות לחסל או לשלוט בכל האחרים באמצעים כוחניים, שהם לא ממש רוחניים, מוסריים או אפילו אנושיים.

היהודים באירופה לא הזיקו או פגעו בשכנים, אבל פוגרומיסטים, אינקיוויטורים אכזריים ונאצים רצחניים מאוד התאמצו להשמיד ולהרוג את כל העברים ממניעים גזעניים, חמדניים ואלימים.

מעניין איך יגיבו הנוצרים המתורבתים כשיבינו שהאיסלאם הקיצוני והרצחני בעצם מאמין בכוחנות, רודנות ואלימות יותר מאשר בשיוויוניות?

בעברית קלה, היהודים נרדפו ומאוד סבלו בלי שהזיקו. מה יקרה למוסלמים שבגלוי זועקים לפגוע באחרים?
למרבה הצער, מאוד יתכן שאנטישמיות עתיקה כנגד שבט שמי קטן תוחלף באנטישמיות כלפי המון שבטים שמיים הרבה יותר גדולים.

בדמוקרטיה יש לאנשים חופש לומר ולחשוב ללא הגבלה.הבעייה היחידה היא עם אלה שמנצלים את החירות הזו כדי להסית לפגיעה ורצחנות. לאף דת אין סובלנות כלפי עבריינות ורצחנות.

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- הכחשה היא שיטת הרזייה?

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן