פשע מלחמה במתקן כליאה?

פשע מלחמה במתקן כליאה?

הפושע המורשע שנאשם בפלילים מינה לפקד על המשטרה הכריז שאף מדינה לכאורה לא הייתה מתירה ביקור אצל שבויים המוחזקים במתקני כליאה. מה לעשות שעבריינים נוהגים לשקר לפרהסיה.

יתכן שכבוד השר שבעבר הורשע בערכאה הרבה פעמים לא יודע שביקורים אצל חטופות וחטופים, כמו גם מיצוות פידיון שבויים, הם חלק מהחוקים הנהוגים?

למה העבריין הגזען והתוקפן מפחד שהעולם יראה כיצד פקודיו התייחסו לשבויי קרב? חלילה, יתגלה שהוא ציפצף על החוק הבינלאומי וגרם בהנחיותיו נזק רב?

דיווחים מטרידים אודות קטיעות גפיים בגלל איזוק הדוק מידי להרבה ימים הם די מטרידים. אולי כדאי שהמבקרים גם יסורו לבתי החולים ויתעקשו למצוא את הנפגעים המדווחים.

ציטוט:

נתניהו קבע ששופט ישראלי ושני משקיפים זרים ייכנסו לבתי הכלא כדי לבחון את מצב המחבלים, לאחר שעלו בעולם טענות להתעללות מכוונת בהם מצד השר בן גביר. השר “שום מדינה שמכבדת את ריבונותה וביטחונה לא היתה מאפשרת לזה להתרחש”

ציטוט:

רופא במתקן שדה תימן לשרים וליועמ”שית: “כולנו הופכים שותפים להפרת חוק”.

במכתב שהועבר לשר הביטחון, לשר הבריאות וליועצת המשפטית לממשלה, מתאר רופא בבית חולים שדה שהוקם במתקן לעצורים עזתים את התנאים במקום ואת החריגות מהחוק שמסדיר את הפעלתו. “רק השבוע שני אסירים עברו כריתת רגליים כתוצאה מפציעות איזוק — ומדובר באירוע שגרתי”, כתב.

עד כאן ציטוט.

בדרך כלל, מי שמתנגד לבדיקה חושש ממה שיתגלה בה. האם יתכן שהשר הפושע כבר יודע מה יהייה המימצא? האם התנגדותו התמוהה נועדה גם למנוע ביקורים בינלאומיים אצל החטופות והחטופים שלנו על ידי או רק להסתיר פשעים בתירוצים ריקים?

חלילה, יתגלה שהפושע הממונה על המשטרה אחראי לפשעי מלחמה כנגד מחבלים שכבר נתפסו וסגורים כלואים במתקן כליאה. במידה וזה יקרה, סביר שראש הכנופייה יטען שהוא כלל לא ידע מהבעייה, אפילו שזה פורסם בעיתונים לפרהסיה לפני תקופה, והוא אחראי על המערכת כולה.

כאמור, ביקור אצל הבריאים והשבעים שבתאים אולי לא יתן רושם מספיק ברור לבודקים. חיוני גם לפגוש את כל אלה שהפכו לבעלי נכויות קשות בגלל בעיות רפואיות שלכאורה נגרמו מהתעללויות בלתי אנושיות.

יהודים לא מעוללים לאחרים את מה שלהם לא נעים. במידה וחלילה יחשף שבוצעו פשעים זו תהייה הוכחה ברורה לכך שחבישת כיפה גדולה לא באמת מסתירה התחזות לבן האומה שנבחרה.

שנאה אינה דרכה של תורה, וגם לא נקמה. מיי שחושב בטעות שזו עיקרה לא ממש מבין בה.

קישור למאמר בכאן. קישור למאמר בהארץ. קישור למאמר בשם- שנאה אלימה אינה עיקרה. קישור למאמר בשם- טרור יהודי זה סיכון לאןמי. קישור למאמר בשם- התרסה ופשע גוררים הענשה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן