הרוסים רצחו מאות אלפי סורים

הרוסים רצחו מאות אלפי סורים

הצאר הרוסי סייע לרופא הסורי לבצע רצח עם נוראי. מאות אלפי אזרחיות ואזרחים, ילדות וילדים חוסלו במשך שנים באופן שיטתי ואכזרי, והעולם התרבותי שתק, אולי מחמת היותו צנוע, נימוסי וביישני.

לאחרונה מתפתחת באוניברסיטאות באמריקה מהומה אלימה שנראית ממומנת ויזומה במטרה להפיץ את השמועה שהיהודים הם לכאורה הבעייה. במציאות, הסתה אלימה היא בעייה שיש לטפל בה בצורה תקיפה, מתמידה ונחושה.

ציטוט:

הגופות בסוריה נערמות בהמוניהן, מיליונים נותקו ממים – והעולם שותק.

מאה שנה אחרי שואת הארמנים שביצעה טורקיה העות’מאנית, מעצמה עולמית אחרת טובחת במאות אלפים באזורנו. הקהילה הבינלאומית לא מגיבה לנוכח הכתישה של חאלב, ובלי התערבותה נראה שאסד יכבוש את העיר ומוסקבה תפגין את נחישותה.

ציטוט:

נכון לאפריל 2018 מדווחת סוכנות הפליטים של האו”ם כי מספר הפליטים הרשומים שברחו מסוריה מונה כ-5.65 מיליון בני אדם,[121] בנוסף לכ-6.3 מיליון סורים שנותרו בסוריה ונעקרו מבתיהם.

באפריל 2018 העביר משטר אסד חוק המלאים את בתיהם של למעלה מ-10 מיליון אזרחי סוריה שברחו בגלל המלחמה.[122] הערכה של העיתון ניו-יורק טיימס אומדת את מספר הפליטים הסורים שאיבדו את בתיהם בכ-13 מיליון נפש.

ציטוט לגבי מלחמת האזרחים בסוריה:

התוצאה- כ-500,000 הרוגים, מעל ל-7.6 מיליון עקורים ומעל ל-5.5 מיליון פליטים.

עד כאן ציטוט.

במציאות, ישראל לא רצחה מאות אלפי מוסלמים כמו שהצאר עשה לסורים או תקפה את האוקראינים המסכנים ופגעה במיליונים. למעשה, היא הגיבה בעוצמה למיתקפה מזוויעה שבוצעה כנגדה, ומצב התוקפים עכשיו באמת מעורר עוגמה.

העולם התעלם כמעט לחלוטין מרצח של מאות אלפי מוסלמים סורים, והפושעים האחראיים מעולם לא זומנו לדין.

מצד שני, אם היהודים בישראל מעזים להגן על עצמם בעוצמה בעיקבות מיתקפה נוראה כולם זועקים ומאשימים אותם, אפילו שזו זכותם.

פעם הרומאים צדו יהודי סלחני ומוסרי וסימרו אותו לצלב. מאז מיליארדי מאמינים מתגעגעים אליו ומעריכים את פועלו ומסריו. מצד שני, יתכן שליהודים קצת נמאס להיות הקורבנות התמידיים.

למעשה, לפי מקורות זרים לישראל יש יכולת להתמודד בהצלחה מאוד מפחידה עם המון אוייבים, קרובים ורחוקים. זה לא שהמדינה זוממת להשתלט על כל הסביבה או חלילה להזיק לה. פשוט אין ליהודים הנרדפים ברירה שכן בתורה כתוב שמותר להשכים ולקום על הקמים לכלותך.

במילים אחרות, בהחלט אפשר לנסות להאשים את היהודים, כאילו שחסרים בעולם רשעים יותר מפחידים, אבל עוד ניסיון להשמיד אותם כנראה יגרום לנזקים מאוד חמורים. לפי התורה, למען קדושת החיים מותר אפילו לחלל שבת או לחמם קצת את האקלים.

קישור למאמר בוואלה. קישור לויקיפדיה. קישור להמכלול. קישור למאמר בשם- אמונה אלימה זו בעייה. קישור למאמר בשם- הכחשה היא שיטת הרזייה? 

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן