הדמוקרטיה לא מאמינה בשנאה

הדמוקרטיה לא מאמינה בשנאה

פושעים שמסיתים לאלימות ופגיעה באחרים הם אנשים מאוד מסוכנים. אולי אין להם אלוהים, או שהם לא מכבדים את המיצוות בכתובים מחמת קשיים בשליטה ביצרים רעים.

ציטוט:

“עוד לא ראיתם קיצוניות אמיתית”: האיש שעומד מאחורי ההפגנות הפרו-פלסטיניות בארה”ב.

במהלך השנים השכילו פרופ’ בזיאן וראשי הארגון להסתיר את השורשים הרדיקליים והתמיכה בטרור ויצרו ברית עם סטודנטים וארגונים בקצה השמאלי של המפה שהצטרפו למאבק שלהם,

אבל ברית יותר משמעותית שהצליחו לייצר במידה לא מעטה של הצלחה היא ברית המיעוטים – עם ארגונים רבים בקהילה האפרו-אמריקנית, עם ארגונים להט”ביים, וגם עם ארגון הסטודנטים היהודי JVP – “קול יהודי לשלום” – שתומך בחרם על ישראל.

אחרי ה-7 באוקטובר הוסרו המסכות, האמירות הקיצוניות שמהן נשמרו, התמיכה בטרור שהוצנעה, הכול יצא החוצה בפומבי – הארגון פרסם הודעת תמיכה בחמאס ותיאר את טבח ה-7 באוקטובר “ניצחון היסטורי לתנועת ההתנגדות” וקרא למאבק מזוין להשמדת ישראל.

ציטוט:

מאות עצורים: מוקדי המחאה נגד ישראל באוניברסיטאות בארה”ב.

ציטוט:

המחאות הפרו-פלסטיניות מתרחבות לעשרות קמפוסים בארצות הברית. מלבד קולומביה, הפגנות התקיימו גם באוניברסיטאות ייל, הראוורד, UCLA ו-MIT. ראשי אוניברסיטאות המחקר: “מודאגים מגילויי האלימות והאנטישמיות בקמפוסים.

ציטוט:

ההתעקשות של נתניהו ואיך היא משחקת לידי המחאות נגד ישראל.

ההתעקשות של ראש הממשלה בנימין נתניהו שלא לדון בהסדרה מדינית ובהעברת שלטון בעזה מתכנסת מבחינת רבים בעולם למסקנה שממשלת ישראל מתכוונת לשוב ולהקים את ההתנחלויות שפונו מהרצועה – ולסלק ממנה את הפלסטינים שמתגוררים בה.

בראיונות שהעניק הפרופ’ דוידאי מקולומביה במהלך חג הפסח הוא אמר שלדעתו זו הפעם הראשונה מאז ימי גרמניה הנאצית שלא מרשים למרצה יהודי להיכנס למקום שבו הוא עובד. אלא שבימי גרמניה הנאצית היהודים היו מיעוט נרדף שהובל להשמדה, ללא מדינה, ללא צבא. היום הפרופ’ הישראלי נתפס כנציג המדינה היהודית שהוקמה וכשלה, ואין סימנים שממשלתה מתכוונת לתקן. משום כך יש להגן עליו.

עד כאן ציטוט.

מי שמסית לפגיעה רצחנית מבצע עבירה פלילית. בדמוקרטיה מותר להתבטא בצורה חופשית, אבל אסור לנצל את הזכות הזו כדי להסית לפעילות עבריינית או רצחנית.

סביר שבקרוב ארצות הברית תדגים לעולם המוסלמי הקיצוני שהחוק לא מרשה לפעול באופן עברייני, תוקפני וגזעני. שנאה אינה עיקרה של תורה, ולדמוקרטיה יש זכות להגן על עצמה מהזוממים להפכה למדינת איסלאם חשוכה.

קישור למאמר ב- N12. קישור למאמר בכאן. קישור למאמר בשם- אמונה אלימה זו בעייה. קישור למאמר בשם- הכחשה היא שיטת הרזייה? 

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

2 thoughts on “הדמוקרטיה לא מאמינה בשנאה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן