נכס, נטל ובגידה בחזון לישראל

נכס, נטל ובגידה בחזון לישראל

הנאשם בפלילים סירב לכל ההצעות לחסל את הנהגת אירגון המרצחים. לעומת זאת הפושע אישר להעביר לטרוריסטים מסוכנים ותוקפניים המון מזומנים במשך שנים. יתכן שהלעיל לא נשמע ממש הגיוני לכל הישראליות והישראלים. מה לעשות? ככה זה בחיים.

ציטוט:

ערוץ הכנסת – בצלאל סמוטריץ’: “רואה באבו-מאזן נטל ובחמאס נכס”, 

עד כאן ציטוט.

יתכן שהדברים נשמעים קצת תמוהים, אבל הידיעה שקטאר העבירה לראש הכנופייה המון מזומנים עשוייה להסביר את רצף האירועים. למעשה, הדבר כבר התפרסם ברבים, אצלנו ואצל האיטלקים, אבל עדיין אין כותרות מזועזעות בעיתונים.

עבריין שפעם נעצר עם המון חומר דליק שלמרבה המזל לא הובער מונה על ידי החוטא הסידרתי להיות שר, וזה בעצם דבר די מוזר. למעשה זה משונה בערך כמו מינוי פושע סידרתי לפקד על הכוח המשטרתי הלאומי.

למרבה הצער, במקום לפעול למען הגשמת החזון לציון שכולל הסדרה אזורית, ביטחון ושיוויון, חברי הכנופייה העבריינית ליבו שנאה, עודדו מדון וגרמו לאסון מלא יגון.

במבחן התוצאה הסתה שהובילה לסטייה מחזון המדינה גרמה לאומה נזק נורא. אולי הגיע הזמן לשוב לנתיב המקורי ולפעול למען שיוויון, ביטחון והסדרה במזרח התיכון. די כבר עם המדון והיגון.

קישור לערוץ הכנסת. קישור למאמר בשם- כסף במיזוודה זו בעייה. קישור למאמר בשם- הכסף בא מקטאר והסוף הפך מר.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן