כסף במיזוודה זו בעייה

כסף במיזוודה זו בעייה

הפרשה שלראשונה פורסמה באיטליה, בעיתון הידוע קורייה דה לה סרה, עוד לא נחקרה או נחשפה עד תומה, אולי בגלל הזעזוע והתדהמה או מחמת ניסיונות השתקה והסתרה. במילים אחרות, הסיפור עוד לא מטלטל את המדינה שכבר מספיק סבלה. סבלנות היא מעלה חשובה.

מצד שני, ללא קשר לדממה המשונה מאוד מעניין לראות שהפושע הסידרתי משום מה לא מיהר להגיש תביעת דיבה על סכום דימיוני בטענה שהדיווח המזעזע הוא לכאורה שיקרי, וזה קצת מפליא.

ציטוט עם ציטוט:

תרגום חופשי בגוגל מאיטלקית לעברית:

״יגאל כרמון, יועצו לשעבר של רבין, משיק מחדש באינטרנט ובטלוויזיה מסמכים על סיוע מיליונרים לכאורה לשניים ממערכות הבחירות של ראש הממשלה. המקור: סוכני ריגול אמריקאים לשעבר שגויסו על ידי איחוד האמירויות הערביות.

מידע על זרימות הכסף לכאורה ששמרה קטאר לבנימין נתניהו כבר הסתובב בצורה מעט חשאית. אולם לאחר ה-7 באוקטובר הם מקבלים רלוונטיות אחרת והוספה של פרטים מדויקים יותר ויותר רק מגבירה את הלחץ על ראש ממשלת ישראל. “הסיפור הזה מתחיל להפוך לסערה פוליטית”, אומר יגאל כרמון, לשעבר יועץ המלחמה בטרור של ראשי הממשלה יצחק רבין ויצחק שמיר. “זה עלול להוביל לנפילת נתניהו”.

ציטוט:

במשך שנים נתניהו חיזק את חמאס. עכשיו זה התפוצץ לכולנו בפרצוף.

כדי לפגוע באבו מאזן, במשך השנים חמאס שודרג ממעמד של ארגון טרור לגוף שמנהלים איתו משא ומתן עקיף ● בחסות המדיניות הזו בלון חמאס הלך והתעצם עד שהתפוצץ לכולנו בפרצוף ב”שבת פרל הארבור” ● את מחיר המחדל הזה שילמו בחייהם הישראלים שנרצחו ונחטפו.

עד כאן ציטוט עם ציטוט.

עיתון רציני שמוציא ידיעה לציבור יודע שאם סיפור מעורר גלים פוליטיים שמפורסם ברבים לא מבוסס באופן ראייתי אז כנראה שיבוא לו עונש כלכלי ותדמיתי חמור.

לעומת זאת, העובדה שהנאשם לא הזדרז כהרגלו לבקש נקם ולתבוע את עלבונו ברוב זעם מהמערכת העיתון מעלה חשש שיתכן שהראיות המרשיעות בעצם נמצאות בידם.

עכשיו נשאלת השאלה- האם מותר לראש ממשלת ישראל לכאורה לקבל כספים מקטאר? חוץ מזה, גם אישור העברת המון מזומנים לטרוריסטים רצחניים בעזה הוביל לסוף מר.

ללא קשר לסיפור שטרם עוכל, הובן או נחקר, אולי הגיע הזמן שהפושע שאחראי לאסון נורא ומלא צער יפוטר ויוחלף באדם יותר ישר?

קישור למאמר בזמן ישראל. קישור למאמר בשם- הכסף בא מקטאר והסוף הפך מר. קישור לידיעה ברוטרנט. קישור למאמר בשם- לתת אימון באדם הגון. קישור למאמר בשם- פושע פלילי גרם לסיבוך בינלאומי. קישור למאמר בשם- בגידה סידרתית בכתובה ובמדינה. קישור למאמר בשם- הפושע והלקוייה מזיקים למדינה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

19 thoughts on “כסף במיזוודה זו בעייה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן