בגידה סידרתית בכתובה ובמדינה

בגידה סידרתית בכתובה ובמדינה

מה שלמטה אומנם כבר פורסם, אבל משום מה לעיתון באיטליה היפה עדיין לא הגיעה בריצה בהולה שום תביעת דיבה זועפת ונעלבת מהנאשם.

מה אפשר לומר? זה קצת מוזר. סך הכל, המשפחה שהסתבכה עד צוואר בערכאה נוהגת לתבוע בזעם תוקפני את כל מי שמעז להשמיע עליה ביקורת או לחשוף איזה בושה.

חלילה, יתכן שהעבריין הסידרתי שותק ולא מגיב לפירסום המפליא בגלל שהוא חושש שהעניין יבדק באופן קצת יותר יסודי.

חוץ מזה, כנראה שאין הרבה טעם להגיש תביעה יקרה בארץ זרה בגין הפצת דיבה רעה אם לצד השני יש יכולת לבסס את הידיעה המדהימה שיצאה לפרהסיה בעזרת עובדה קבילה או מימצא.

ציטוט:

״יגאל כרמון, יועצו לשעבר של רבין, משיק מחדש באינטרנט ובטלוויזיה מסמכים על סיוע מיליונרים לכאורה לשניים ממערכות הבחירות של ראש הממשלה. המקור: סוכני ריגול אמריקאים לשעבר שגויסו על ידי איחוד האמירויות הערביות.

מידע על זרימות הכסף לכאורה ששמרה קטאר לבנימין נתניהו כבר הסתובב בצורה מעט חשאית. אולם לאחר ה-7 באוקטובר הם מקבלים רלוונטיות אחרת והוספה של פרטים מדויקים יותר ויותר רק מגבירה את הלחץ על ראש ממשלת ישראל. “הסיפור הזה מתחיל להפוך לסערה פוליטית”, אומר יגאל כרמון, לשעבר יועץ המלחמה בטרור של ראשי הממשלה יצחק רבין ויצחק שמיר. “זה עלול להוביל לנפילת נתניהו”.

כרמון הוא אלוף משנה בדימוס מאמ״ן, שירות הביון הצבאי של ישראל. הוא הקים ומוביל את המכון לחקר המדיה של המזרח התיכון (Memri), צוות חשיבה פרטי לאיסוף וניתוח מידע ממקורות פתוחים, הנסמך במועצת היועצים שלו דמויות כמו מנהלי ה-CIA לשעבר ג’יימס ווסלי ומייקל היידן, לשעבר. ראש הממשלה אהוד ברק, מנהיג ספרד לשעבר חוסה מריה אזנר והמנהל לשעבר של הסוכנות האמריקאית לביטחון לאומי, הגנרל קית’ אלכסנדר.

כרמון פירסם אמש באתר ממרי מסמך בעל תוכן פוליטי נפיץ, שעליו נדון גם ברשת הטלוויזיה הישראלית ערוץ 12. נראה שסדרת מסמכים פנימיים של ממשלת קטאר, שנפרצה על ידי ארגון במימון איחוד האמירויות הערביות. לציין כי הרשויות בדוחא ארגנו בשנים האחרונות העברה לכאורה של עשרות מיליוני דולרים עבור מערכות הבחירות של נתניהו. הכסף, לפי ההאשמות ששיחזר ממרי, היה מוכן עבור ראש ממשלת ישראל בחשאי ובמזומן. כרמון אומר: “נתניהו הוא משתף פעולה, אסיר, בן ערובה שלא יכול לבקר את קטאר: האמירות תגיב”.

עד כאן ציטוט.

בעברית קלה, פרט לאישור מכירת צוללות מסוכנות למצרים בעבור עמלה אישית שמנה בלי שמישרד הביטחון ידע, יש אפשרות שהעיתון באיטליה גילה לאומה ההמומה שהפושע לכאורה גם עשה לעצמו רווחים מעסקים עם אוייבי המדינה, שזה בעצם קצת כמו בגידה.

איזה סיפרה תנתן לפרשה החדשה שעוד לא לגמרי הבשילה, נחשפה במלוא הדרה והתפוצצה? האם תוקם עוד וועדה, פרט לאלה שכבר חוקרות ביסודיות יומם ולילה את פרשת האסון המזעזע בהילולה ומחדל השחיתות בסיפור כלי השייט שמהווים סכנה?

העדר תגובה מראש הכנופייה לידיעה שפורסמה לפרהסיה מרמזת שאולי הפושע לא רוצה שתשומת ליבה של האומה תוסט לחקירה חדשה. סך הכל, אנו מאוד עסוקים במלחמה שהוא לא מנע, והמחדל המזעזע עצר את המחאה ואיחד את האומה.

הערה חשובה: את האיור הממלכתי העבירה למערכת בינה, שהיא כתבתנו היצירתית אבל בעצם מכונה שזיוף תמונות הוא יעודה. בעברית קלה, מה שרואים לא משקף את המציאות לאמיתה אלא רק משקף הזייה של מכונה חשמלית שמתקיימת בעזרת חוט שמחובר לשקע.

קישור לידיעה ברוטרנט. קישור למקור בקוריירה דה לה סרה. קישור למאמר בשם- בגידה זו בעייה כאובה. קישור למאמר בשם- בגידה זו בעייה. קישור למאמר בשם- הפושע והלקוייה מזיקים למדינה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

9 thoughts on “בגידה סידרתית בכתובה ובמדינה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן