יש היגיון בשיגעון?

יש היגיון בשיגעון?

הפושע שנאשם בשלל כיתבי אשמה עבר אתמול ניתוח קל בהצלחה, וצריך לאחל לו רפואה שלמה והחלמה מהירה.

לכאורה, העבריין הסידרתי לחלוטין ניתק יחסים עם ביתו הבכורה, ילדיה ומשפחתה במיצוות רעייתו האחרונה, שגם היא ניבגדה כמו קודמותיה.

כביכול, המורשעת הלקוייה קובעת מי יקודם בשירות המדינה, ופוסלת את המועמדים שלא נושאים חן בעיניה. הדיווחים המדהימים על כך הגיעו לכותרות העיתונים במדינה, ולא פעם יחידה.

בעברית קלה, יש די הרבה סימנים המעידים על כך שראש הכנופייה בעצם מציית להוראותיה ונכנע לגחמותיה של המורשעת הלקוייה, וזה בעייה לאומית קשה.

הדיילת שהתגרשה כדי לשפר את מעמדה מעולם לא נבחרה לשום משרה ציבורית לאחר בדיקת כשירותיה. ללא קשר, נראה שהיא מנהלת את בעלה הפושע המסובך עד צוואר בכיתבי אשמה ביד רמה ובזרוע לקוייה, והוא לעת עתה שולט במדינה. העבריין גם נתן לה לישכה על חשבון הפרהסיה, ודרכון דיפלומטי לבנה, שהוא פושע מורשע שברח מהמדינה.

המסקנה מהמתואר לעיל היא קצת מבהילה: יתכן מאוד שמורשעת לקוייה, שאיננה ממש צלולה, רגועה או חביבה על אף היותה צבועה, מטופחת, תוקפנית ומ-ש-כ-י-ל-ה, היא זו שקובעת מה קורה בהנהלה.

בכירים מנוסים מספרים שפעולותיו של הפושע לכאורה לא מעידים על הגיון שקול ומחשבה על טובת המדינה, אבל לא לגמרי בטוח שהוא זה שקובע.

ציטוט:

“ההשתלחות בנשיא ביידן – מעשה שגובל בטירוף”

ראש האגף המדיני ביטחוני לשעבר אלוף (מיל’) עמוס גלעד שוחח ב-103FM על צינון היחסים עם ארה”ב. הוא תקף: “המדיניות שרה”מ מוביל כושלת”

עד כאן ציטוט.

אולי רק הערה אחת דרושה כדי להסביר את הבעייה:

יתכן שמי שמנהלת את בעלה הפושע אינה ראוייה לנהל מדינה מחמת היותה קצת לקוייה. לפיכך, אם במקרה נראה שהתנהלות הממשלה גובלת בטירוף כלל לא בטוח שראש הכנופייה הוא זה שאחראי לתופעה. סך הכל, הוא לכאורה רק מציית בהכנעה מפוחדת לרעייתו ה-ר-ג-ו-ע-ה מאז מעשה הניאוף.

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- המאבק יגמר כשהפושע יעצר. קישור למאמר בשם- הגיעה השעה לתיקון בעייה. קישור למאמר בשם- במבחן התוצאה יש בעייה. קישור למאמר בשם- כסף במיזוודה זו בעייה. קישור למאמר בשם- הכסף בא מקטאר והסוף הפך מר. קישור למאמר בשם- בגידה סידרתית בכתובה ובמדינה. .

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן