הצלחה רפואית ותסבוכת פלילית

הצלחה רפואית ותסבוכת פלילית

ברוך השם הרב חסדו הרופא חולים שישועתו כהרף עין! ראש הכנופייה עבר שיפוץ קל בעזרת חוט, מחט וסכין, ולישכתו פירסמה הודעה מרגיעה לאומה וסיפרה שהכל לכאורה כשורה. מה אפשר לומר? ממש מרנין.

ציטוט:

הסתיים ניתוח הבקע של נתניהו, ביה”ח הדסה: “ראש הממשלה ער ומשוחח עם משפחתו”

בית החולים הדסה עין כרם עדכן כי הסתיים בהצלחה ניתוח הבקע של ראש הממשלה בנימין נתניהו. פרופ’ אלון פיקרסקי, מנהל האגף הכירורגי, שניתח את נתניהו מסר כי ההליך עבר כמצופה ובהצלחה וראש הממשלה ער, מתאושש ומשוחח עם משפחתו.

עד כאן ציטוט.

במציאות, המצב די מזעזע, יש אישומים פליליים, משברים בינלאומיים, וגם כשלים לאומיים נוראים שנובעים ממחדלים איומים אבל אולי ראוי לנוח בשלווה רגועה לכמה ימים לאחר הליכים רפואיים.

יתכן שבגלל הקשיים הנוספים לא נאמר בהודעה מהדוברים- ראש הכנופייה חש נפלא ומתלוצץ עם הרופאים. לעומת זאת, דווח שהוא מתקשר עם בני משפחה המודאגים, שממש כמוהו רובם הסתבכו בחטאים מביכים.

פעם מנהיג הליכוד היה איש הגון, ישר, דמוקרטי, מכובד, מנומס ומעורר אימון. כשהבין שהוא אחראי לכשל שגבה את חייהם של הרבה חיילים הוא לקח אחריות והלך הבייתה. כנראה שהיה לו מצפון.

היום המצב קצת שונה. הנאשם בשלל תיקים שגם אחראי לאסונות נוראיים לא לוקח אחריות אלא מנסה להאשים אחרים. צריך לאחל לו רפואה שלמה, החלמה מהירה והמשך טיפול מסור גם לאחר שיורשע וישלח לישיבה ממושכת ומאובטחת במתקן כליאה.

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר- המאבק יגמר כשהפושע יעצר. קישור למאמר בשם- הגיעה השעה לתיקון בעייה. קישור למאמר בשם- במבחן התוצאה יש בעייה. קישור למאמר בשם- כסף במיזוודה זו בעייה. קישור למאמר בשם- הכסף בא מקטאר והסוף הפך מר. קישור למאמר בשם- בגידה סידרתית בכתובה ובמדינה. .

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן