המאבק יגמר כשהפושע יעצר

המאבק יגמר כשהפושע יעצר

הציבור הישראלי מאס בנאשם הפלילי שהביא לאסון נוראי.

העם שכבר מספיק סבל רוצה לנקות את האורוות משחיתות, עבריינות, סרבנות, מרדנות, אנוכיות, חמדנות, רודנות וסחטנות.

ציטוט:

המונים חוסמים את שדרות יצחק רבין בי-ם – מכתזי”ת עם מי בואש הופעלה כלפי המפגינים.
לראשונה ממחדל 7 באוקטובר, וכשישה חודשים לאחר שיקיריהן נחטפו לעזה: משפחות חטופים יחד עם מוחים הקוראים לפיזור הכנסת ולקיום בחירות מיידי התאספו מול המשכן.

עד כאן ציטוט.

הכנופייה העבריינית שפושע סידרתי בראשה מנסה להושיע את עצמה בעזרת התזת סירחון על התומכים והתומכות בדמוקרטיה ובחזון המדינה. התקפה כוחנית כנגד הציבור היא צעד נואש, שגוי, פסול ולא ברור.

נראה שהצורך בניקוי וחיטוי יסודי של המשכן שחולל עכשיו הפך למייידי. הפושע הסידרתי מצפצף על החוק הישראלי מהמקפצה כבר תקופה ארוכה, ועכשיו משתמש בכוחו להשפריץ צחנה רטובה על תושבי המדינה? זו לא קצת הגזמה?

התקפות אלימות על תושבות ותושבים לא יגרמו לעם מלא הזעם לחוש שניבחרי הציבור פועלים למען טובתם ושלומם של האזרחיות והאזרחים. למעשה, במקום לכבות את הלהבות התזת נוזלים ריחניים על מפגינות ומפגינים תעורר את זעם ההמונים. מי הפושע שנתן הוראה לתקוף מילואימניקים ואזרחים?

הצבעת אי אימון קונסטרוקטיבי במליאה בקלות הייתה יכולה למנות ממשלה ראוייה בלי הצורך להטריח את הפרהסייה בעוד מערכת בחירות יקרה בזמן מלחמה. למרבה הצער, הפושע הבטיח שוחד כביד לשותפיו החמדניים ולכן הם לא ממהרים להצביע כדי להושיע את מדינת היהודים.

כאמור, מחוסר ברירה האזרחיות והאזרחים במדינה קמו במטרה להושיע את הדמוקרטיה וחזונה מפושע מסוכן שהסית את האומה מדרכה וגרם לה לנזק נורא.

המאבק יגמר כשהפושע יעצר. ביחד ננצח.

עם הנצח לא מפחד מדרך ארוכה, והמערכה תיסתיים בניצחונה של הדמוקרטיה הציונית, שהיא חזון המדינה.

קישור למאמר ב-N12. קישור למאמר בשם- הגיעה השעה לתיקון בעייה. קישור למאמר בשם- במבחן התוצאה יש בעייה. קישור למאמר בשם- כסף במיזוודה זו בעייה. קישור למאמר בשם- הכסף בא מקטאר והסוף הפך מר. קישור למאמר בשם- בגידה סידרתית בכתובה ובמדינה. .

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

3 thoughts on “המאבק יגמר כשהפושע יעצר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן