הגיעה השעה לתיקון בעייה

הגיעה השעה לתיקון בעייה

העבריין הסידרתי, זה הכזבן הנכלולי שהפך עצמו לנאשם בחטאים רבים, מסובך עד צוואר בפלילים ואחראי לאסונות נוראיים, גרם נזק רב למדינת היהודים.

הסתה פרועה לשנאה, טיפוח חרדה קיומית מתמידה וסרבנות לקיים את חזון האומה הובילו לאסון נורא.
הפושע גם העביר הרבה מזומנים לטרוריסטים רצחניים, והם ביצעו מעשים שטניים בישראליות וישראלים.

הנוכל התעלם מכל קריאות האזהרה, ובמקום להגן על המדינה היא הופקרה באופן מזעזע. המלחמה שפרצה לאחר שבוצעה כנגדנו התקפה כבר נמשכת תקופה ארוכה, אבל טרם השיגה את מטרותיה.

ציטוט:

החטופים, המלחמה, והיום שאחרי: צריך לומר ביושר – הכול תקוע.
מדינת ישראל מפקירה יום-יום את החטופים לגורלם ולא שמה אותם במקום הראשון בסדר העדיפויות. עכשיו מחכים, שוב, שקטאר – המדינה הכי קרובה לחמאס – תציל אותנו מעצמנו. שעה שהקבינט והעומד בראשו נוקטים ב”מריחת זמן”, היו צריכים צה”ל והרמטכ”ל להגיד לקבינט כי החטופים הולכים ונמוגים.

עד כאן ציטוט.

בנוסף לשלל חטאיו, עוונותיו ושגיאותיו, הפושע הסידרתי גם גרם במעשיו לאסון הומניטארי. עכשיו העולם סבור שישראל כולה אחראית להפרת הדין הבינלאומי, שזה דבר שאינו מוסרי או אנושי ולכן לא תואם לעיקרה של תורת העם העברי.

במבחן התוצאה ההנהלה כשלה, הזניחה, הפקירה והתעלמה מהסכנה, וגם מחובתה ושבועתה להגן על המדינה. נראה שהגיע הזמן להחליף את ההנהגה המזיקה והרעה בכזו שאינה מסובכת בשלל כיתבי אשמה או אחראית לאסון לאומי נורא.

המאבק האזרחי יגבר על הנאשם הפלילי ויכניע את הכוחות שבפיקודו של פושע הסידרתי.

יהייה לנו שבוע מעניין, אבל ככה זה בחיים. לפעמים אין ברירה וצריך לפעול באמצעים דמוקרטיים כדי לתקן קילקולים מזיקים.

למרבה השמחה איננו מהפכנים צרפתיים אלא דמוקרטים מוסריים. פושעים מסוכנים לא באמת זקוקים לשלל מאבטחים שכן אין שום הסתה חלילה לפגוע במי שבגד בשבועת הנאמנות למדינה.

העבריין הסידרתי ישפט וכנראה יועבר אל מאחורי סורגים.

דיברי הימים יזכירו את ההסתה שהובילה לרצח מזעזע, את הפרת השבועה למדינה, את הסיבוכים בערכאה, את האחריות לאסון לאומי נורא כמו גם לפשע מלחמה, והניסיון הנואש להתחמק מאשמה.

בכיכר המרכזית לא יוצב מתקן צרפתי משוכלל שישמש להליך כירורגי זריז לבני משפחת המלוכה שחטאה. בגלל שאנו תרבותיים, אנושיים ומוסריים הפושעים אצלנו מורשעים מקבלים תנאים די נוחים, טיפולים רפואיים שיבטיחו אריכות ימים וכמה כותרות בעיתונים.

ללא קשר לסלחנות הדמוקרטית די ברור שהתחילה אצלנו מהפכה אזרחית שכנראה תוביל לבחירת הנהגה ראוייה, כזו שאינה מסובכת בצורה משפטית או סוטה מחזון המדינה העברית.

הערה אחרונה: את התמונה המזוייפת שלחה למערכת כתבתנו בינה, שהיא בעצם רק מכונה שחשמל מפעיל את יכולתה המדהימה.

במציאות, הפושע לא מסתכן בעצמו אלא מתחבא, משתמש בהמון אבטחה ושולח אחרים למשימה. את העבודה הקשה הוא מורה לשליחים לעשות ולפעמים גם מטיל עליהם אשמה, כאילו שראש הכנופייה הנאשם בפלילים עצמו הוא צדיק מלא קדושה.

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- במבחן התוצאה יש בעייה. קישור למאמר בשם- כסף במיזוודה זו בעייה. קישור למאמר בשם- הכסף בא מקטאר והסוף הפך מר. קישור למאמר בשם- בגידה סידרתית בכתובה ובמדינה. .

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

4 thoughts on “הגיעה השעה לתיקון בעייה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן