במבחן התוצאה יש בעייה

במבחן התוצאה יש בעייה

זה קצת לא נעים לגלות ברבים אבל במבחן התוצאה לא ממש נראה שראש הכנופיה העבריינית, זו שהשתלטה על הדמוקרטיה הישראלית במטרה להפכה לישות רודנית, פועל במרץ יומם ולילה כדי להשיב את החטופות והחטופים למשפחה, או מתאמץ לעצור את המלחמה ולהביא הקלה לסבל שנגרם בכל הצדדים לאוכלוסיה.

לטענתו של הנאשם בשלל כיתבי אשמה הדבר לכאורה נעשה בגלל הצורך שלו לעשות פוזה קשוחה, אכזרית, אלימה, אטומה ותקיפה בעוד שבמציאות עד כה רק עיסקה השיבה שבויות ושבויים הבייתה. במילים אחרות, רק הסדרה הביאה תוצאה, כך שהמשך הלחץ הוא בעצם בעייה.

ציטוט:

ראש המוסד טען שיש אפשרות לעסקה, נתניהו התנגד לפרטים שהוצגו.
לדבריו של ברנע, התגמשות בעניין חזרת תושבים לצפון הרצועה תקדם עסקת חטופים חדשה • השרים גנץ, איזנקוט ודרמר תמכו, שר הביטחון והרמטכ”ל התחבטו – ונתניהו עמד מול כולם • רה”מ טען כי חברי הקבינט לא יודעים לנהל בקשיחות את המו”מ – ובכך שלל את עמדתו של ראש המוסד והורה להיערך למבצע ברפיח • גורם מדיני: לא להגיש בעת הזו הצעה ישראלית – לקבור עסקה לתקופה ארוכה.

עד כאן ציטוט.

יתכן שיש הסבר די פשוט לעובדה שאחרי חודשים רבים של לחימה אין הכרעה או עסקה: חלילה העבריין לא פועל לטובת המדינה אלא למען אלה שהעבירו דרכו המון כסף במזוודה.

למעשה, המחשבה המזעזעת הזו כבר הועלתה בעבר לפרהסיה, אבל משום מה עד עתה לא הגיעה שום תביעת דיבה. מעניין למה. חוץ מזה, גם לא נפתחה חקירה שדווחה לאומה.

סביר שהרעיון שלעיל הוא כל כך מזעזע ונוראי, אפילו יחסית למזרח התיכון הפראי, עד שכולם בטח חושבים שזה בילתי אפשרי.

מצד שני, צריך לזכור שהפושע בגד בשלוש נשים על אף הסכמים חתומים, הסתבך עד צוואר בפלילים ללא קשר לשבועת האמונים, והוא גם חשוד בעשיית רווחים אישיים מאישור מכירת אמצעים מסוכנים לאוייבים אפשרים.

אם לרגע חושבים, כמןבן רק באופן תאורטי שלא מבוסס על שום מימצא אמין, על האפשרות שהצאר של רוסיה קנה לעצמו פוליטיקאים עברייניים, מושחתים וחמדניים בישראל ובאמריקה כדי שיעשו למערב קשיים ונזקים לפתע כל מה שקורה לאחרונה בעולם נעשה ברור לחלוטין.

כאמור, במבחן התוצאה לא נראה שראש כנופייה מזדרז לסגור עסקה. למעשה, דומה שהוא מחבל בה בכוונה וזה תמוה ולכן דורש תשובה.

הערה אחרונה: את התמונה המזוייפת שלחה למערכת כתבתנו בינה, שהיא בעצם מכונה נטולת רצון או דיעה. במציאות, הפושעים בדרך כלל לא מצטלמים כשהם שרים יחד על במה אלא בעיקר פועלים בדממה למען ההסתרה.

קישור למאמר ב- N12. קישור למאמר בשם- כסף במיזוודה זו בעייה. קישור למאמר בשם- הכסף בא מקטאר והסוף הפך מר. קישור למאמר בשם- בגידה סידרתית בכתובה ובמדינה. .

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

3 thoughts on “במבחן התוצאה יש בעייה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן