התורה נכתבה במוסקבה?

התורה נכתבה במוסקבה?

כידוע לאנטישמיות ולאנטישמים, היהודים תמיד אשמים. זה נכון גם אם את ישוע היהודי צלבו רומאים, גם אם את העברים עינו, שדדו וגירשו הספרדים, גם אם את הצאצאים ניסו להשמיד הגרמנים, וגם אם את הפליטים והעקוריםד התאמצו להרוג כל השכנים המוסלמים.

חברו הרוחני של הצאר של הרוסים, זה שאחראי למותם של מאות אלפי אזרחים סורים והמון אוקראינים, מספר שלדעתו המלומדת התורה לכאורה ממליצה לרצוח אחרים ולהלבין פנים ברבים.

למרבה המזל, לרוב הנוצרים בעולם יש העתק מהתורה, והם מוזמנים לעיין בדברים הכתובים שמשה הביא מההרים. חלילה, אם זה יעשה תבוא קצת בושה ליועץ הסתרים שמנסה להלבין פנים ברבים, שכן בתורה כתובים דברים לגמרי אחרים, והם בעצם מוסריים ואנושיים. למעשה, “לא תענה ברעך עד שקר” זה אחד מעשר הציוויים.

ציטוט:

האידיאולוג של פוטין: “ירושלים תהיה עיר רוסית”אלכסנדר דוגין גם תקף אישית את ראש הממשלה נתניהו: “הוא משמיד את כולם – את האשמים וגם את החפים מפשע”.בחשבון הטלגרם שלו כתב הערב דוגין בין היתר: “ביבי משמיד את כולם – את האשמים ואת החפים מפשע כיוון שהתורה והתלמוד מורים לו לעשות כך”.

עד כאן ציטוט.

לא רק שהדברים המרושעים חושפים גזענות ובורות אלא גם מגלים תאווה לשליטה, כזבנות, רישעות, ארסיות ונכלוליות. באיזה מגילה עתיקה וקדושה כתוב שהרוסים אי פעם ראו בירושלים עיר חשובה?

לא מספיק שהערבים סבורים בטעות שירושלים שלנו היא מכה או מדינה שבסעודיה, עכשיו גם הצאר של רוסיה מגלה לעולם שהוא זומם לשלוט בבירת היהודים העתיקה? בתורה גם כתוב- לא תחמוד, אז למה הרוסים מצהירים על כוונה לשדוד?

נו, טוב. אולי התקפה היא ההגנה הכי טובה. סך הכל, ישראל לא באמת רצחה מאות אלפי מוסלמים בסוריה או תקפה ללא סיבה את אוקראינה, אז אולי צריך לעשות רעש במוסקווה כדי שהעולם לא יזכר בפשע המזעזע שעד עתה עבר ללא תגובה?

הערה אחרונה: את התמונה המזוייפת שלחה למערכת כתבתנו בינה, שהיא רק מכונה וכן אי אפשר להאמין לה. במציאות ראשי ציר הרשע מעדיפים לשחק שש בש, דמקה או דווקא.

קישור למאמר בכאן. קישור למאמר בשם- במבחן התוצאה יש בעייה. קישור למאמר בשם- כסף במיזוודה זו בעייה. קישור למאמר בשם- הכסף בא מקטאר והסוף הפך מר. קישור למאמר בשם- בגידה סידרתית בכתובה ובמדינה. .

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן