פיגוע דריסה בגלל שנאה

פיגוע דריסה בגלל שנאה

מעריצים שרופים וקצת שתויים צרחו, קיללו, גידפו, ניאצו ואז גם דרסו מפגינות ומפגינים.

הנהג הפושע שצולם בזמן אמיתי טען להגנתו שכביכול היה במכוניתו כשל מכאני, או שלכאורה הוא לחץ על הגז במקום על המעצור וזו כביכול הסיבה למעשה העברייני, שהוא בעצם גם קצת רצחני.

למרבה הצער, במכוניות חשמליות אין גז אלא חשמל, ולכן לא בטוח שהדורס הוא אדם לגמרי אמין או סתם עבריין קצת מבולבל. במילים אחרות, במבחן התוצאה ולאחר בדיקה התירוץ המוזר והשגוי שלו לגמרי כשל.

ציטוט:

“דוושת הגז נתקעה”? טענת הדורס כי פגע במפגינים בטעות לא סבירה טכנית.

לטענת חיים סירוטקין, הנהג שדרס אמש מפגינים בתל אביב, הפגיעה לא הייתה מכוונת, אלא אירעה עקב תקלה טכנית ברכב החשמלי ■ ואולם תקלות של האצה פתאומית ובלתי נשלטת הן נדירות מאוד, ואין תיעוד שלהן בדגם שבו נהג.

ציטוט:

ח”כ מירב בן ארי: “הנהג שדרס מפגינים – תומך נתניהו נלהב”

עד כאן ציטוט, ודיברי הדורס מעידים על כזבנות שנועדה להסתיר אלימות, עבריינות ורצחנות.

בקיצור, הדורס לא בטעות נתן גז, שהרי חשמל אחראי לכך שהרכב שלו זז, אבל נראה בצילומים די ברור שהוא היא אלים, פרוע ונירגז.

דריסה של אנשים מתוך חימה או חוסר שליטה זו עבירה שעלולה לגרום לפגיעה מאוד חמורה, וכך אומנם קרה. מי יודע? אולי במקום תאונת דרכים קלה האישום צריך להיות ניסיון לרצח בכוונת תחילה?

קישור למאמר בהארץ. קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- סירחון לא יביא ניצחון. קישור למאמר בשם- המאבק יגמר כשהפושע יעצר. קישור למאמר בשם- הגיעה השעה לתיקון בעייה. קישור למאמר בשם- במבחן התוצאה יש בעייה. קישור למאמר בשם- כסף במיזוודה זו בעייה. קישור למאמר בשם- הכסף בא מקטאר והסוף הפך מר.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן