סירחון לא יביא ניצחון

סירחון לא יביא ניצחון

לפעמים אין ברירה וצריך לנקות אורווה שסרחה.

אומנם, זה לא ממש נעים להתעסק עם דברים רייחניים ומצחינים אבל מצד שני, בלי חיטוי וניקוי יש החמרה במצב ובאים סיכונים בריאותיים.

העם הישראלי הבין שיש בעייה בכנופיית ההנהגה, שכן היא פוגעת במדינה בהתמדה. כדי להציל את הדמוקרטיה מהקמים לכלותה האזרחים והאזרחיות יצאו מהבתים בדרישה להשיב את המולדת לנתיבה.

במקום להגן על האוכלוסייה שכבר מספיק סבלה או לחשוב על פשרה שתרגיע את המהומה הכנופייה שבשילטון מנסה להפעיל אמצעי דיכוי כוחניים, וזה מאוד יעצבן את הפרהסיה ולא ירגיע. למעשה, זה יגרום בדיוק לתוצאה הפוכה ורק יעצים את ההמולה המזיקה.

ציטוט:

אלפים בעצרת בי-ם: “בלי הקדמת הבחירות החטופים לא יחזרו”
מארגני המחאה מאשימים את רה”מ בכך שאינו שם את החטופים בראש מעייניו, ונשארו לישון ברחוב קפלן גם אחרי עצרת הענק. “התחושה היא שנתניהו מאמין שהישארות החטופים בעזה תעזור לו לשרוד פוליטית”, אומר ערן שוורץ, ויאיר גולן מחה: “אין חטופים, אין גיוס, אין התחדשות”. הערב: שוב עימותים עם המשטרה.

המארגנים התייחסו גם לעימותים עם המשטרה שהתרחשו אתמול בכמה מוקדים בירושלים, ואומרים כי מדובר במחאות ספונטניות. כך למשל, כמה קבוצות של מפגינים המשיכו אחרי העצרת לחסימות כבישים וצעדות ברחבי הבירה; ו”אחים לנשק” הפגינו במאה שערים וספגו התנגדות חריפה מצד תושבי השכונה. בדרך בגין פיזרה המשטרה את המחאות באמצעות מי בואש, שגרמו לסירחון אדיר במרכז ירושלים.

עד כאן ציטוט.

בעברית קלה, המשטרה שמצייתת לפושע מורשע נהגה בצורה אלימה וגרמה לסירחון כביר בבירה הקדושה.

מי בשילטון נתן את ההוראה הלקוייה לטמא את ציון? הרעיון לנקות את האורווה ניתקל בתוכנית לעצבן את ההמון? יש הגיון במזימה להרגיז את האוכלוסיה ולגרום לאסון?

הציבור הישראלי לא מפחד להלחם על קיומו באופן תמידי. לא בטוח שהתזת נוזלים מצחינים על אזרחיות ואזרחים יתרום לניקוי האורווה שסרחה או ירתיע את הפרהסיה. מצד שני, זה כנראה עוזר להראות את טיבם של הפושעים ויסייע להוציא עוד אנשים זועמים מהבתים.

למה הדבר דומה? הישראליות והישראלים באות ובאים להפגין למען המדינה עם דגלים לאומיים, ולובשי המדים מקבלים הוראה להשליך עליהם חיתולים משומשים.

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- המאבק יגמר כשהפושע יעצר. קישור למאמר בשם- הגיעה השעה לתיקון בעייה. קישור למאמר בשם- במבחן התוצאה יש בעייה. קישור למאמר בשם- כסף במיזוודה זו בעייה. קישור למאמר בשם- הכסף בא מקטאר והסוף הפך מר. קישור למאמר בשם- בגידה סידרתית בכתובה ובמדינה. .

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

One thought on “סירחון לא יביא ניצחון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן