חיסולים פומביים מזמינים סיכונים

חיסולים פומביים מזמינים סיכונים

מה עוד יכול הפושע הסידרתי המסכן לעשות כדי להמנע מבחירות?

אולי אפשר לא רק לעצבן את הפלסטינים המקומיים וכל המוסלמים אלא גם לעורר באיראנים כעס וזעם?

בקלות ניתן לספר לעולם שלכאורה היה צורך ביטחוני דחוף לחסל איזה פרסי באופן פומבי, וזה בהחלט יסייע להבעיר את האיזור הים תיכוני.

מי סבור שהבערת מלחמה איזורית תדחה הרשעה פלילית ותועיל לדמוקרטיה הישראלית? זו מחשבה לקוייה או הגיונית?

במבחן התוצאה, רצועת עזה הוחרבה לאחר שהפושע מימן את ההנהגה הרצחנית שם בהתמדה והיא יצאה כנגדנו להתקפה מזוויעה. כבר אין הרבה לוחמה בעזה ההרוסה, והמחאה האזרחית חזרה.

אין מהומות בערים מעורבות ויש שקט בגדה ולכן אי אפשר להאשים את השכנים בבעייה. אז מה עושים כדי להמלט מהרשעה ולחמוק מהדחה? כנראה שהתגרות יזומה באיראנים היא האפשרות שנותרה.

ציטוט:

ההתנקשות בבכיר משמרות המהפכה היא מכה לאיראן וחיזבאללה, וצעד לעבר הסלמה בצפון.

ישראל וחיזבאללה נזהרו מאז 7 באוקטובר מלהגיע למלחמה כוללת בצפון, אך דווקא ישראל היא זאת שהעלתה את ההימור. ההתקפה בדמשק, שבה נהרג מפקד כוח קודס בסוריה ובלבנון, מציבה את נסראללה בצומת דרכים.

עד כאן ציטוט.

אולי החיסול המפואר יביא לעוד חזית שתבער, ואולי בזכות זה הפושע הסידרתי ישאר בתפקידו לעוד זמן קצר?

ישראל תטפל באיומים מקומיים ורחוקים בשל קדושת החיים, אבל חבל שהפושע גורם לסיכונים ונזקים מיותרים לצרכים אנוכיים, וזאת בלי לחשוב על ביטחונם ושלומם של הישראליות והישראלים.

ברור שצריכים לנטרל איומים, אבל כשעושים זאת מהמקפצה בזמנים נפיצים כולם עוד יותר מתעצבנים. למרבה הצער, יש אפשרות שהחיסול הממוקד בעצם נועד לעזור לעבריין מועד. הדבר מסכן את המדינה שכבר מספיק סבלה, עלול לגרור לסיבוך רציני וכואב גם לאמריקה שמעדיפה דיפלומטיה, ומאוד מחמיר את הבעייה.

הערה אחרונה: את התמונה המזוייפת שלחה למערכת כתבתנו בינה, שהיא בעצם רק מכונה נטולת דיעה. במציאות ראש הכנופייה לא איים בעזרת פצצה אמיתית אלא רק השתמש בציור ילדים מעל במה עולמית.

קישור למאמר בהארץ. קישור למאמר בשם- המאבק יגמר כשהפושע יעצר. קישור למאמר בשם- הגיעה השעה לתיקון בעייה. קישור למאמר בשם- במבחן התוצאה יש בעייה. קישור למאמר בשם- כסף במיזוודה זו בעייה. קישור למאמר בשם- הכסף בא מקטאר והסוף הפך מר. קישור למאמר בשם- בגידה סידרתית בכתובה ובמדינה. .

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

3 thoughts on “חיסולים פומביים מזמינים סיכונים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן