לעבריינים יש קווים אדומים?

לעבריינים יש קווים אדומים?

למרבה הצער, נראה שהפושע הסידרתי רוצה ללבות עימות עולמי הרסני כדי לחמוק מסופו המשפטי.

לצורך העיניין הוא מסרב להפסיק את המערכה בעזה, מסבך את המדינה כולה בפשע מלחמה בגלל הרעבת האוכלוסייה העקורה, ועכשיו גם מנסה להצית תבעירה עם איראן הרחוקה בלי שאמריקה נתנה הסכמה למזימה הנפיצה.

לא בטוח שפעולה שעשוייה לגרום לשואה תציל את הפושע מהדחה, הרשעה וישיבה בתא, ולאור הדיווחים מעוררי הבהלה נראה שהוא כנראה מקבל הנחיות מאוד מסוכנות והזויות ממורשעת לקוייה שלא תמיד שולטת ביצרה.

ציטוט:

משמרות המהפכה הודיעו כי 7 קצינים ומפקדים בארגון חוסלו. ערוץ סקיי ניוז בערבית דיווח מפי בכיר אמריקני כי ישראל הודיעה לארה”ב על התקיפה ברגע ביצועה. שגריר איראן בסוריה: “ישראל חצתה את הקווים האדומים”

עד כאן ציטוט.

כמובן שמה שחשוב בלעיל זה לא מה שאומרים האיראנים העצבניים, שכן הם רשעים, עבריינים וזדים שמממנים טרוריסטים רצחניים. עיקר הבעייה הוא הידיעה שהפושע המקומי לא התייעץ מראש עם הנשיא האמריקאי לגבי פעולה שעלולה מאוד לדרדר את המצב, להלהיט בעירה גדולה ולגמרי לשנות את המפה.

במילים אחרות, העבריין הסידרתי הואיל בטובו לידע את שותפתנו הכי משמעותית שהוא מצית הסלמה אזורית כשכבר אי אפשר היה לעצור את הפעולה הכירורגית.

חלילה, איראן תגיב בעוצמה ובצורה אלימה לפעולה היזומה כנגד הזוממים להרע, הפושע כנראה יטען שאין ברירה אלא לנטרל אותה, והדבר יסבך את אמריקה גם אם היא לא רוצה. בקיצור, ראש הכנופייה פועל בצורה פזיזה, לא אחראית והזוייה, והדבר קצת מאוד מסכן את שלומה, קיומה וביטחונה של האומה.

הערה אחרונה: את התמונה המזוייפת שלחה למערכת כתבתנו בינה, שהוא בעצם מכונה נטולת דיעה. במציאות, הפושע מקפיד על הופעה מטופחת, מסורקת, צבועה ומאופרת, והוא בדרך כלל לובש חליפה יקרה ועניבה מהודרת.

קישור למאמר בשם- חיסולים פומביים מזמינים סיכונים.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

2 thoughts on “לעבריינים יש קווים אדומים?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן