פידיון שבויים ופושע עם אישומים

פידיון שבויים ופושע עם אישומים

הפצת הבטחות כוזבות ונוצצות שלא ממתמשות זו שיטה שעובדת נהדר, אבל זה נכון רק עד שלמרבה הצער מתגלה שהן היו ריקות, כוזבות ובעצם כלל אינן מתגשמות.

אחרי שהשקרים הריקים נחשפים קצת יותר להמשיך לחזור עליהם שוב ושוב בפני המרומים המאוכזבים. סך הכל, במבחן התוצאה ברור שהם היו לגמרי מופרחים ונעשו רק לצרכים פוליטיים ותדמיתיים.

אולי זה לא נעים לגלות ברבים, אבל נראה שהפושע המסובך עד צוואר בפלילים ובאחריות לאסונות לאומיים לא תמיד משמיע לציבור דברים נכונים, אמיתיים או מציאותיים.

ציטוט:

אהוד ברק: “מי שהפקיר את החטופים, הקריב אותם על מזבח אשליית הניצחון המוחלט”

ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק נאם הערב (שלישי) בעצרת משפחות החטופים סמוך לכנסת. “דורשים בחירות עכשיו, ברור לכולם שהכניסה לרפיח תקרה בעוד שבועות, וחיסול החמאס שם יתמשך כמה חודשים. עד אז, החטופים עלולים לחזור בארונות. מי שהפקיר אותם ב-7 באוקטובר מוכן להקריב אותם גם היום על מזבח אשליית הניצחון המוחלט”.

ציטוט:

ברגע של חוסר תשומת לב שב נתניהו ואושש את התחושה שגורל החטופים משני בעיניו.

כמו כל רודן מבוהל, גם רה”מ נקט אמש טקטיקה מוכרת של האשמת מתנגדיו הפוליטיים בסיוע לאויב. המסר שביקש להעביר במסיבת העיתונאים שקיים היה ברור — “המחאה היא הבעיה”

עד כאן ציטוט.

לסיכום, המצב די עגום. ראש הכנופייה עושה ככל יכולתו להאריך את המלחמה תוך שהוא מבטיח הכרעה מרהיבה שטרם הגיעה.

במבחן התוצאה, רק הסדרים השיבו חטופות וחטופים, וסרבנות להתקדם בגמישות כדי לסגור עסקה בהתאם למיצוות פידיון ולמען קדושת החיים גורמת לסיכונים נוראיים.

מי שבמשך שנים אישר מימון של טרוריסטים רצחנים, התעלם ממיכתבי אזהרה ומכל המתריעים עשוי גם להיות אשם באובדן חיים. אולי כדאי שהפושע יבין שפידיון שבויים הוא הדרך היחידה שלו למנוע עוד אסונות נוראיים.

הערה אחרונה: את התמונה המזויית שלחה למערכת כתבתנו בינה, שהיא בעצם רק מכונה נטולת תודעה. במציאת, הפושע אולי יצוף עוד קצת, אבל בסוף תבוא לו הדחה והרשעה, והוא יועבר לתא.

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בהארץ. קישור למאמר בשם- סירחון לא יביא ניצחון. קישור למאמר בשם- המאבק יגמר כשהפושע יעצר. קישור למאמר בשם- הגיעה השעה לתיקון בעייה. קישור למאמר בשם- במבחן התוצאה יש בעייה. קישור למאמר בשם- כסף במיזוודה זו בעייה. קישור למאמר בשם- הכסף בא מקטאר והסוף הפך מר. קישור למאמר בשם- בגידה סידרתית בכתובה ובמדינה. .

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן