התנהלות עבריינית היא שערורייתית?

התנהלות עבריינית היא שערורייתית?

המאמינים בשחורים לכאורה משוכנעים שיש אלוהים, וכך גם אוהדי כדורגל נילהבים שטוענים שהרב חסדו השוכן במרומים ללא ספק קיים בכל פעם שמובקעים שערים.

כמובן, כאשר הדברים לא מתקיימים כמצופה אחרים אשמים, אולי השופטים. מי יודע? יתכן שהכל יכול לא אחראי לכל האירועים.

לעומת הטוענים שיש השגחה בשחקים על אף האסונות הנוראיים והכישלונות המביכים שלעיתים מתרחשים, גם החילונים יודעים בוודאות שמשהו כנראה התחיל את הבריאה, שהרי היא עובדה די ברורה שאין להסבירה אלא אולי באיזה תאורייה מעוררת מחשבה.

לרובם של הכופרים הדמוקרטים והציונים יש כבוד לחוקים היהודים הבסיסיים, למסורת ישראל ולחגים, גם אם המזונות הנצרכים אינם תמיד לגמרי כשרים, ובשבתות הם מטיילים עם הילדים.

מצד שני, החילונים אינם משוכנעים שיש לעולם תוכנית סדורה שהגה אב רוחני השוכן מעל העננים, שיש סיבה טובה או תשובה לשאלה- למה? שכתובה למעיינים במגילה עתיקה, זו שעיקרה השערה, אגדה והוראות מצויינות ומוסריות לגבי קיום חיי קהילה.

כשקורים דברים מפתיעים המאמינים קוראים להם ניסים, והחילונים לפעמים מסכימים שהרי אין הרבה הסברים.

היום התרחש נס, ומבקר המדינה השקט, המופנם, המנומנם והמנומס לפתע יצא באומץ מפתיע לקידמת הבמה והקים קול זעקה.

ציטוט:

“בזבוז כספי ציבור, התנהלות שערורייתית”: עשרות מיליוני שקלים הוצאו על מעונות נתניהו.

נתניהו התעכב לעבור לקיסריה, והציוד שהוזמן במיליוני שקלים התיישן ונהרס, אמצעי אבטחה שהותקנו אצל בנט לא ראויים לשימוש חוזר, המעון החלופי ברחוב עזה לא מותאם לזמן מלחמה, והשיפוצים בבלפור טרם הסתיימו. מבקר המדינה תקף את עבודות המיגון והשיפוץ של מעונות ראשי הממשלה.

המדינה הוציאה בשנים האחרונות עשרות מיליוני שקלים למיגון המעונות הפרטיים של ראשי הממשלה שכיהנו בשנים האחרונות. כל זאת בזמן שהשיפוץ במעון הרשמי ברחוב בלפור מתעכב והפרויקט לבניית מעון חדש לא מתקדם. כך עולה מדוח מבקר המדינה שפורסם אחר הצהריים (שלישי).

עד כאן ציטוט.

לדבריו של מבקר המדינה, פושע ומורשעת לקוייה לכאורה עושקים ושודדים את המדינה ללא בושה, שלא לומר בצורה חמדנית, עבריינית וחצופה. המורשעת הלקוייה גם מקבלת לישכה על חשבון המדינה, ויורש היצר הפרוע זוכה לאבטחה יקרה וחיי פאר ורווחה בגולה תוך ביזבוז כספי הפרהסיה, שזו בעייה.

מה אפשר לומר? ממש כמו שקורה כאשר מובקע שער מפואר והקהל כולו נסער, לא נותר אלא להכיר בקיומו של הכל יכול, שהרי הוא עשה לנו נס גדול. המבקר הצנוע שלא מרבה לשאוג לפתע התגלה כאריה.

עכשיו לאחר שנודע שהפושע הסידרתי פוגע במדינה לטובתו האישית, חומד ושודד את הקופה, מרמה בהתמדה ועוסק בקבלת פינוקים אישיים במקום לסייע למדינה הוא בטח יחוש בושה, יניח את המפתחות, יבקש סליחה ויפעל להחזיר לאומה כל גרוש שניגזל מימנה.

חלילה, המתואר לא יקרה, הדמוקרטיה תאלץ להסביר לפושע הסידרתי שנמאס לה מכל זה.

הערה אחרונה: את התמונה המזוייפת שלחה למערכת כתבתנו בינה, שהיא רק מכונה נטולת דיעה. במציאות הפושע מעדיף בריכה הרבה יותר גדולה.

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- הגיעה השעה לתיקון בעייה. קישור למאמר בשם- במבחן התוצאה יש בעייה. קישור למאמר בשם- כסף במיזוודה זו בעייה. קישור למאמר בשם- הכסף בא מקטאר והסוף הפך מר. קישור למאמר בשם- בגידה סידרתית בכתובה ובמדינה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן