יש חרדה אבל לא בטוח שיש הצדקה

יש חרדה אבל לא בטוח שיש הצדקה

הפושע הסידרתי, זה שלא מנע הסתה שגרמה לרצח נורא שהסיט את האומה מנתיבה, כנראה חושש שתהייה בארץ הפגנה שחלילה תצא משליטה.

לצורך העיניין, העבריין המודאג הזמין אליו את ראש השב”כ וכנראה ביקש מימנו להוציא לציבור הודעת הרגעה שתסביר שהוא ורעייתו סובלים מחרדה קיומית עזה.

ציטוט:

ראש השב”כ אחרי ההפגנה: “מגמה מדאיגה שעלולה להוביל למחוזות מסוכנים”
רונן בר, שהגיע למעון רה”מ אחרי שאלפים הקיפו את בית נתניהו, פרסם התייחסות חריגה למחאה: “חריגה מהכללים שעלולה להביא לפגיעה באישים מאובטחים”. השר אליהו קרא להדיחו על רקע “מחדל האבטחה”. גנץ: אסור לקבל אלימות,

עד כאן ציטוט.

אומנם, הציבור אינו משולהב או אלים, לא צורח במלוא גרון שראש הכנופייה העבריינית הוא בוגד שאוהב אוייבים ומממן בעזה טרוריסטים רצחניים. המפגינים לא מנפנפים בחבלי תלייה או נושאים ארונות מתים עם כיתובים מזעזעים, אבל יש בהפגנות מיצגים, דגלים, כרזות ולפידים, וכידוע אלה אמצעי לחימה משוכללים ומאוד מסוכנים.

בקיצור, מי שעסק בהסתה והכפשה שהובילה לרצח נורא כנראה מפחד כאשר בדמוקרטיה יש הפגנה.
המפגינים הישראלים לא צורחים- “מוות לדיקטטור” כמו אחיהם האיראנים אלא רק רוצים לשמור על הדמוקרטיה והחוקים. ללא קשר למציאות, בבית המלוכה כנראה קיימים פחדים קיומיים.

אז מה יותר מפחיד? ראש ממשלה שהוא פושע שאחראי לאסון לאומי או תצוגה של הליך דמוקרטי?

פעם הלקוייה ראתה מיצג של בלון מנופח והתלוננה שהיא חשה מאויימת מינית, מפוחדת ומחוללת, ולכן שיתכן שמראה הפגנות דמוקרטיות מעורר בה חרדה מסויימת.

ללא קשר לחרדות ולפחדים האישיים של הפושע הסידרתי והמורשעת עם הליקויים, המגמה היחידה שעלולה להוביל להתדרדרות מסוכנת היא דרכה של הכנופייה שלעת עתה עדיין שולטת.

הנה למשל, ביצוע תקיפה נגד איראנים בכירים בסוריה בלי להתייעץ עם אמריקה עלול לגרום למלחמה רחבה, והפושע עשה זאת ובכך גרם למדינה סכנה גדולה.

כמובן שמותר למשפחה המלכותית להרגיש מפוחדת וחרדה לקיומה בהתמדה, אבל במציאות הציבור לא קורא לפגוע בפושע אלא רק לקיים את חוקי הדמוקרטיה.

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- המאבק יגמר כשהפושע יעצר קישור למאמר בשם- הגיעה השעה לתיקון בעייה. קישור למאמר בשם- במבחן התוצאה יש בעייה. קישור למאמר בשם- כסף במיזוודה זו בעייה. קישור למאמר בשם- לעבריינים יש קווים אדומים?

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן