יש סיבה לאזהרה

יש סיבה לאזהרה

למרבה השמחה, לישראל יש כל מיני מערכות הגנה מעוררות התפעלות והערכה. למרבה הצער, במידה והן יופעלו בהצלחה השלב הבא יהייה לנטרל את הסכנה, והדבר כנראה קצת ישנה את המפה.

גרמניה, אוסטריה והולנד הודיעו בבהלה קלה שאולי אינה ממש מתונה שמכרגע ועד יום חמישי יש חשש ממשי לכל מי שנמצא באיראן, וזאת כנראה בגלל המצב הביטחוני שעלול להיות מאוד מסוכן, שכן ברגע אחד קטן הכל יכול לעלות שם בעשן.

ציטוט:

משרד החוץ הגרמני קרא לאזרחי גרמניה לעזוב את איראן: “קיים סיכון להסלמה פתאומית”

ציטוט:

משרד החוץ של הולנד הודיע שהשגרירות בטהראן תיסגר מחר בעקבות המתיחות הביטחונית. “במתיחות הנוכחית, במיוחד בין ישראל לאיראן, קיים סיכון להסלמה פתאומית”, כתב משרד החוץ באזהרת מסע חדשה שפורסמה הערב,

ציטוט:

חברת התעופה הגרמנית “לופטהנזה” הודיעה שתשהה את טיסותיה לאיראן וממנה עד ליום חמישי הקרוב.

עד כאן ציטוט.

מה אפשר לןומר? לא רק שכבר הוסבר בפומבי בדיוק מה איראן לכאורה זוממת לעשות למדינה רחוקה, מימה היא תמנע ושהיא מבינה שלא כדאי להסתבך עם אמריקה או להסתכן בתגובה ישראלית עצימה, עכשיו גם נודע מתי תבוא התגובה להתקפה שטרם החלה וחלילה לא תגיע.

איך המערב יכול לנטרל סכנה בלי הצדקה? קצת יותר מסובך להסביר צורך לבצע פעולה שתשנה את המפה בלי יכולת לספר שלא הייתה ברירה.

לפיכך, יתכן שדווקא כדאי שהרשעים המזוקנים ינסו לפגוע בישראלים ולבדוק עד כמה אמצעי ההגנה שלהם מדהימים. בעבורנו זה יקדם מכירות וגם יצדיק נטרול סכנות.

האירופים מוזמנים לעזוב מיייד את איראן שעדיין כאן. הישראלים לא רוצים לעזוב את ארצם, רק למנוע סכנה לעם. למעשה, הם רגילים להיות מטרה לשנאה אלימה ולכוונה רעה, אבל היום יש להם יכולת להגן על האומה מפני הקמים לכלותה.

לא בטוח שאיראן מעוניינת לעלות עצמה בעשן או שהיא לא מבינה שמצבה מאוד מסוכן.

בצר לה וכדי לשמור על כבודה, מעמדה ותפארתה היא שלחה מסוק עם פיראטים להשתלט על אוניית משא שאינה חמושה..

קשה לומר שבגלל הפעולה העבריינית והאלימה קיימת סכנה איומה לקיומה של מדינה, אבל נראה שאיראן רוצה להדגים את טיבעה, תוקפנותה, התנהלותה ודרכה כדי לעשות פוזה ולחוש גאווה.

הערה אחרונה: את התנונה המזייפת שלחה למערכת כתבתנו בינה, שהיא רק מכונה ולכן קשה להאמין לדיווחיה. במציאות האיור נאחז ביד השנייה.

קישור למאמר בכאן. קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- התורה מרשה לנטרל סכנה. קישור למאמר בשם- לתגובה תבוא תגובה? קישור למאמר בשם- עקיצה תביא תגובה שתצדיק פעולה? קישור למאמר בשם- לעבריינים יש קווים אדומים? קישור למאמר בשם- חיסולים פומביים מזמינים סיכונים.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

2 thoughts on “יש סיבה לאזהרה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן