התורה מרשה לנטרל סכנה

התורה מרשה לנטרל סכנה

אולי כדאי שההנהגה הרצחנית באיראן, זו שמאז שנים זוממת לפתח נשק מאוד מסוכן, תזכור את מה שנאמר לה בפומבי כבר הרבה פעמים מאז זמן:

ישראל וארצות הברית לא יאפשרו לאיראנים להיות סכנה אזורית בגלל תוכנית גרענית ומזימה שתלטנית.

לאחרונה, נעשה די ברור שהאיראנים לא ממש מבינים שמצבם די חמור.

השליטים המזוקנים עם הטורבאן בטהראן מיממנו, ציידו ואימנו טרור בכל המזרח התיכון, בזמן האחרון השליחים שלהם השתוללו, רצחו וטבחו בלי לעשות חשבון. קבוצה אחרת התחילה לירות לעבר ספינות, וזה גורם לבעיות מסחריות. מהמתואר לעיל, לא נראה שהמנהיגים הפרסים סבורים שיבואו להם עונשים קשים אז הם ממשיכים להיות חוצפניים.

מי יודע? אולי הצאר של הרוסים הבטיח להם הגנה והם מאמינים? במציאות, לא בטוח שהרוסים באמת רוצים שמוסקווה תראה כמו עזה רק כי צריך לעזור לפרסים מוסלמים שהסתבכו עם הישראלים והאמריקאים.

ציטוט:

גורם אמריקני אמר לאל ג’זירה: לא שוללים מתקפה על איראן ביחד עם ישראל.

.ציטוט:

גנרל אמריקני בכיר יבקר בישראל לשיחות תיאום לקראת מתקפה איראנית אפשרית.

עד כאן ציטוט.

בעברית קלה, כנראה שהצעד האסטרטגי הבא לא יהייה תוצאה של החלטת קצין יחסית זוטר לחסל עצמאית כמה טרוריסטים שאביהם הוא במקרה מנהיג של אחת מקבוצות האוייבים שעדיין מחזיקות בחטופות וחטופים

כנראה בגלל מה שעוללו לאבותנו היוונים, הרומאים, המצרים, האשורים, הבבלים, הקוזאקים, האינקיוויזיטורים הספרדים, הגרמנים הנאצים והשכנים המוסלמים, צאצאי הניצולים הפכו קצת חשדניים.

מהסיבה שלעיל, מייסדי המדינה דאגו שיהיו לנו כל מיני אמצעים, שלפי מקורות זרים הם די יעילים, שכן בכל דור ודור קמים עלינו רשעים שרוצים לפגוע ביהודים.

כאשר יש סיכונים ממשיים ובאים נזקים שמאיימים להיות עוד הרבה יותר חמורים אין באמת ברירה בשל קדושת החיים אלא לקיים את הכתוב בכתובים, ולהשכים קום כדי לנטרל איומים.

קישור למאמר ב- N12. קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- השיח עדיין בוער.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

2 thoughts on “התורה מרשה לנטרל סכנה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן