השיח עדיין בוער

השיח עדיין בוער

למרבה המבוכה, המזרח התיכון בעצם די דומה למערב הפרוע. בנוסף, הנהלת הדמוקרטיה היחידה נראית קצת כמו כנופיית פשע שעבריין סידרתי בראשה.

כאשר מדברים באזור אודות הסדרים דיפלומטיים למיקרופונים בפועל מחסלים בני משפחה של היריבים, וזה כנראה דרך נהדרת לעשות אותם יותר גמישים, סובלניים וידידותיים.

יתכן שבעולם התרבותי קצת יתפלאו על שיטות המשא ומתן הנהוגות כאן, שכן לפעמים נראה כאילו השיח עולה בעננת עשן, אבל למקומיים זה כנראה יותר מובן.

מה שטוב בדיווחים העגומים זה שלגמרי ברור שבראש המערכת עומד נאשם בפלילים, ונראה די ברור שהוא מתאמץ לתקוע מקלות בגלגלים ולמנוע הסדרים. כנראה שהדר נעשה בגלל שכבר מובן לו שבתום העימותים האלימים הוא יועבר לשיבוץ בתפקידים אחרים, ולאחר ההרשעה כנראה גם יקום מוקדם לספירה בבקרים.

ציטוט:

שלושה מבניו של הנייה חוסלו בעזה.

עד כאן ציטוט שכנראה מראה איך במזרח התיכון מנהלים הידברות ביעילות.

למרבה הצער, ביריונים, פושעים, רוצחים ועבריינים סידרתיים לא מאוד מתרשמים מהסכמים או ניירות חתומים. מסיבה זו, לפעמים צריך לשלוח להם מסרים בשפה בה הם עצמם משתמשים כדי שהדברים יהיו קצת יותר ברורים.

הניסיון מראה שרק הסדרה רגועה מונעות התפרצויות רצחניות של שנאה אלימה. מצד שני, בתורה כתוב שמותר לנטרל סכנה, אפילו אם התוצאה מאוד לא נעימה.

מי שיסכים לחיות לצידנו מוזמן, אהלן וסהלן. מי שזומם להשמידנו ולהיות כאן במקומנו שם עצמו במצב מסוכן.

קישור למאמר בכאן. קישור למאמר בשם- קיצונים גורמים לחורבנות לאומיים. קישור למאמר בשם- כשעבריינות פוגשת במציאות.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

One thought on “השיח עדיין בוער

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן