כשעבריינות פוגשת במציאות

כשעבריינות פוגשת במציאות

לפעמים צריך שיבוא מבוגר אחראי ויציב גבולות ברורים למתפרעים אחרת המצב הופך הרבה יותר עגמומי.

בעזרת השם, הנשיא אמריקני הוא דמוקרט ציוני ולא נאשם פלילי או עבריין סידרתי. בזכותו קיבלנו סיוע צבאי, כלכלי ומדיני, והתמיכה חיונית לנו בגלל האקלים הים תיכוני.

למרבה הצער, ראש הכנופייה לא רוצה לסיים את המלחמה שהוא לא מנע על אף אזהרות מהצבא, עברה חצי שנה של לחימה, יש סבל כביר לאוכלוסייה הרעבה בעזה, וחשש כבד שבוצעו פשעי מלחמה, ולכן כבר אין ברירה אלא להסביר לפושע שבסוף מסתיימת החגיגה.

במידה והנאשם יתעקש לעצבן את אמריקה וימשיך לסבך ולסכן את המדינה, ההענשה תהייה יותר חמורה. ביריונים ועבריינים לא מתחשבים בחוקים או בהסכמים. לפיכך, צריך לדבר איתם בשפה שהם מבינים.

ציטוט:

ארה”ב מאיימת לשנות את מדיניותה כלפי ישראל אם לא תגביר מיידית את ההגנה על אזרחים.

נשיא ארה”ב אמר כי הפסקת אש מיידית חיונית לייצוב המצב ההומניטרי בעזה. שר החוץ בלינקן הוסיף כי “אם לא נראה את השינויים שאנחנו רוצים לראות, יהיו שינויים במדיניות שלנו”. דובר המועצה לביטחון לאומי של הבית הלבן החריף את הטון ואמר כי ארה”ב מצפה להודעה על שינויים “כבר בשעות או בימים הקרובים”

ציטוט:

ביידן הודיע לנתניהו במהלך שיחת הטלפון כי מדיניות ארה”ב כלפי המלחמה בעזה תיקבע בהתאם לדרך שבה ישראל תיישם את הצעדים הללו. ביידן אמר לנתניהו כי הפסקת אש מיידית נחוצה כדי לייצב ולשפר את המצב ההומניטארי ולהגן על אזרחים והדגיש בפני נתניהו שעליו לתת מנדט רחב יותר לצוות המו”מ הישראלי כדי להשיג עסקה לשחרור החטופים ללא השתהות כדי להחזיר את החטופים הביתה.

זוהי הפעם הראשונה שביידן קורא להפסקת אש מתחילת המלחמה.

ציטוט:

ביידן לנתניהו: חיתרו להשלמת עסקת החטופים, נחוצה הפסקת אש מיידית.
רה”מ שוחח עם נשיא ארה”ב לראשונה מאז התקרית שבה נהרגו שבעה עובדי ארגון הסיוע ברצועה • בשיחה קשה וארוכה, ביידן אמר לנתניהו שפגיעה בעובדי סיוע “בלתי מתקבלת” והבהיר כי מדיניות ארה”ב ביחס לעזה תיקבע בהתאם לצעדים שתנקוט ישראל להגנה על אזרחים ועובדי סיוע • שר החוץ האמריקני בלינקן הזהיר: “ללא שינוי במדיניות של ישראל, יהיה שינוי מצידנו.

עד כאן ציטוט.

במילים אחרות, בשעות הקרובות כנראה נדע מה התוצאות של השיחות. סביר שאם ראש הכנופייה יבחר לריב עם ידידתנו הכי גדולה לא תהייה לו ממשלה אלא בעייה גדולה, וגם למדינה כולה.

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר ב- N12. קישור למאמר בהארץ. קישור למאמר בשם- בגידה בכתובה, בשבועה ובמדינה. קישור למאמר בשם- כסף במיזוודה זו בעייה. קישור למאמר בשם- הכסף בא מקטאר והסוף הפך מר. קישור למאמר בשם- פושע פלילי גרם לסיבוך בינלאומי.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

One thought on “כשעבריינות פוגשת במציאות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן