מציון תצא זימרה ויבוא ששון

מציון תצא זימרה ויבוא ששון

נחמד לדעת שישו היהודי גרם להרבה עמים בעולם להפוך לנוצרים רחומים, מוסריים וסלחניים, שמקדשים את התורה שלנו ועוד כמה כרכים שמתארים את האיש, את הניסים שלכאורה אירעו, ואת סופו המצער על צלב של הרומאים הכובשים.

גם המוסלמים קיבלו השראה מהיהודים. למעשה, שמו של האלוהים אצלם כמעט זהה לשלנו, הם מלים את הבנים כמו אצלנו ואפילו נמנעים מזלילת חזירים שאינם כשרים.

יודעי דבר מספרים שתיקון עולם יביא משיח, ושהאירוע המשמח לכאורה יתרחש מייד כשאשר כל העמים יאמינו ויקיימו את הכתוב בתורה שמשה פעם הביא מההרים.

אפילו חילונים כשרים למהדרין יכולים לכבד את ההוראות העיקריות גם בלי לחבוש כיפות יפות. זה לא מסובך שכן אמירות קצרות וקליטות מסכמות לעצלים את כל התנ”ך.הרב עקיבא והלל הזקן כנראה ידעו מה כתוב בתהילים, אבל זה עניין של ניסוח, יחסי ציבור ובחירת המילים שיהפכו עם השנים למסרים ניצחיים, פשוטים ונבונים.

צריך לסור מרע, שזה אומר לא להסתבך עד צוואר בכיתבי אשמה ובאחריות לאסון נורא, יש לעשות טוב ולכן חשוב למנוע צער, אכזבה, יגון ומכאוב, חשוב לבקש שלום וחיוני להתאמץ לעשות הסדרה בשכונה, אחרת באה מלחמה עצובה, איומה ונוראה.

התורה מראה למתעניינים בה שבכל פעם שהייתה סטייה לאיזה פרה מזהב, לחמדנות, רמייה, כזבנות, אלימות ועבריינות שמייצגות הפרה בוטה של מיצוותיו, בא לעם הנבחר סבל רב.

נחמד לדעת שהגויים אימצו כל מיני רעיונות טובים מהיהודים אותם הם מאשימים, שונאים ורודפים מאז אלפי שנים. אפילו לחנים לכבוד בורא עולם עברו למיקצבים שאינם ים תיכוניים.

כאמור, תיקון עולם ומשיח כביכול יגיעו כאשר נסור מרע, נעשה טוב, נבקש שלום ונרדוף הסדרה במקום מלחמה. לפיכך, כל מה שצריך זה שנכבד את המיצוות של אדון העולם אשר יצר את הבריאה כולה, והוא המולך ברקיע, מאז פעם, לעולם, לתמיד ובכל שעה, והכל יהייה נפלא.

קישור לשיר אדון עולם. קישור למאמר בשם- מוזיקה קצת מנעימה את המסע. קישור ליוטיוב: בדרכי שלי. קישור למאמר בשם- כשהלב בוכה צריך לבטא את זה. קישור לנעימה בשם- כשהלב בוכה. קישור למאמר בשם- התיקווה שפעם תבוא תשובה. קישור ליוטיוב: שכשנבוא.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן