בפני החוקים גם מורשעים שווים

בפני החוקים גם מורשעים שווים

לאסתר הנשיאה הייתה הזדמנות להושיע את עמה מהקמים להחריב את הדמוקרטיה במטרה לחלץ פושע סידרתי מהרשעה, אבל משום מה ולמרבה הפליאה היא בחרה לא להיות מלכה.

במקום ישועה למדינה באה החלטה תמוהה שהכשירה שרץ עם כיתבי אשמה למשרה ציבורית רמה כאילו הכל כשר וכשורה, ואז במקום לקצור תהילה והוקרה הגיעה פרישה שקטה שאחריה דממה צנועה.

עדיין לא ברור אם הכשל המוסרי של כל שומרי ושומרות הסף במדינה נבע מאהבה לנאשם בשלל כיתבי אשמה שגם אחראי לאסון לאומי נורא, או שגם הם סתם נפלו קורבן לאיומים וסחיטה. סך הכל, זו שיטה אהובה על הכנופייה, שלכאורה נוהגת לאסוף חומרים על אנשים ואז להשתמש בהם ככלי שיכנוע.

פעם נחשפה לפרהסיה פרשת ריגול אחרי בני שרץ בראש מפלגה יריבה, ואז התגלה שהפעולה הפסולה אורגנה בשמרד עורך דינו של הפושע. כאמור, סחיטה זו שיטה שמקובלת באירגוני פדשע.

ציטוט:

היועמ”שית הורתה למנות בדחיפות יו”ר לוועדה המייעצת לתפקידים בכירים.

בהוראתה זו מבקשת היועמ”שית לקדם את המינוי כדי לא לפגוע בתפקוד הסדיר של ארגונים כמשטרה ושב”ס, בהם הכריז בן גביר לאחרונה על מינוי למפכ”ל ונציב שב”ס. המועמד של הממשלה לתפקיד יו”ר הוועדה היה השופט אורי שהם, אך הוא סונדל, ומאז המינוי מתעכב.

עד כאן ציטוט.

ההיסטוריה כנראה תראה שבעוד שהמערכת כולה לא עצרה פושע סידרתי מלגרום עוד נזק לאומה שכבר מספיק סבלה, אשה אמיצה, מאופקת, נבונה, נחושה וישרה אחת קמה להציב גבולות ברורים בפני הפושעים, אלה עם הקשיים בשליטה ביצרים רעים, חמדניים, עברייניים, מזיקים ואנוכיים.

מה אפשר לומר? העם הנבחר כנראה יהייה חייב תודה גדולה ליועצת האמיצה שעמדה כמעט יחידה בפני הכנופייה העבריינית שפושע סידרתי בראשה, זו שזוממת להזיק למדינה למען תועלתה. ההיסטוריה תראה שהמשפטנית הנפלאה והעמידה לא נרתעה מלבצע את שליחותה החשובה בעבור האומה. חבל שעוד אסתר לא הפכה למלכה, אבל זו הייתה בחירתה.

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- יש פושע סידרתי ואין ביטחון לאומי.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

One thought on “בפני החוקים גם מורשעים שווים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן