הפושע שהפך לשר חוטא כבעבר

הפושע שהפך לשר חוטא כבעבר

הפושע המורשע שנאשם בפלילים מינה לפקד על השוטרים בכוונה לחמוק מהרשעה וישיבה מאחורי סורגים אחראי מתוקף תפקידו על בריאותם ושלומם של כל העצירים, השבויים והאסירים. כידוע ליודעות וליודעים העבריין הסידרתי נשבע אמונים ברבים, ולכן הוא לכאורה מחוייב לציית לחוקים.

השר שכבר הסתבך בערכאות המון פעמים בעבר אינו שופט אכזר או צאר, ולכן הוא חייב לקיים את החוק גם כשהוא חש נסער.

ציטוט:

רופא במתקן שדה תימן לשרים וליועמ”שית: “כולנו הופכים שותפים להפרת חוק”

במכתב שהועבר לשר הביטחון, לשר הבריאות וליועצת המשפטית לממשלה, מתאר רופא בבית חולים שדה שהוקם במתקן לעצורים עזתים את התנאים במקום ואת החריגות מהחוק שמסדיר את הפעלתו. “רק השבוע שני אסירים עברו כריתת רגליים כתוצאה מפציעות איזוק — ומדובר באירוע שגרתי”, כתב.

ציטוט:

היועמ”שית מבקשת הבהרות על תנאי המחבלים בכלא בישראל: “ניתוק עמוק”

המשנה ליועמש”ית, עו”ד אפק, שיגר מכתב שבו ביקש הבהרות משב”ס על תנאי כליאתם של אסירים ביטחוניים בכלא בישראל. בין היתר: ביקורים, תאורה בתאים, אוכל ויציאה לחצר. בן גביר בביקורת חריפה: “היועמ”שית מתנהלת כאילו לא ראתה מה המחבלים הארורים עשו לנו ב-7 באוקטובר”

עד כאן ציטוט.

כאמור, השר שהורשע בעבר אינו שופט מוסמך, אינקיוויטור ספרדי או תליין, והדיווחים המבהילים אודות קטיעת אברים בגלל נמק שגרמו אזיקים בהחלט מהווים סיבה מספקת לדרוש את קיום החוקים. ברור לחלוטין שחייבים לבדוק את הדברים מיידית כדי שהמדינה כולה לא תסתבך בפשעים.

לא יעזור לפושע המורשע לזעוק שמותר לו להפר את החוק רק כי נגרם למדינה נזק נורא, וזאת משום שראש הכנופייה הנאשם בפלילים בגד בחובתו לשמור על ביטחון התושבים, ובמקום זאת הוא מימן טרוריסטים רצחניים והתעלם ממיכתבי אזהרה ששלחו אליו קצינים בכירים.

קצת חבל שקומץ פושעים סידרתיים ועבריינים מסוכנים גוררים את מדינת היהודים כולה לסיבוכים משפטיים. אולי כדאי שהמערכת המקומית תטפל בחוטאים לפני שכולנו נסבול מעונשים בינלאןמיים חמורים.

קישור למאמר בהארץ. קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- בפני החוקים גם מורשעים שווים. קישור למאמר בשם- יש פושע סידרתי ואין ביטחון לאומי.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן